Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Grus i veibanen.
20210627_144006.jpg


Det gikk bra med fører. Takk til godt sikkerhetsutstyr.
Tar en telefon til forsikringsselskapet i morgen.
Kjedelig.

8- )
 
Å sitte på @Thomas84 er som å ta en runde med radiobiler på Tusenfryd! Hakkete og jævelig! :sick:

@Thomas84 anbefaler deg å ta turen litt lengre opp i parken slik at du kan melde deg til oppkjøring på TrafikkFryd!Vis vedlegg 256805
Pffft, det gikk bare litt raskere enn hva du er vant med. Tilbake til «nei, det kan jeg ikke like». Dvs toyotasjåfører stuck i venstre felt, 20 km/t under fartsgrensa med sladrespeilet i sminkestilling - låter det kjent?:p
 
Tennisspillere som stønner hver gang de slår ballen! Gjør det helt umulig å se tennis med lyd på :confused: Noe så tragisk og påtatt. Hvem i helv... begynte med denne utingen?!
 
  • Liker
Reaksjoner: Hammerfjord
Tennisspillere som stønner hver gang de slår ballen! Gjør det helt umulig å se tennis med lyd på :confused: Noe så tragisk og påtatt. Hvem i helv... begynte med denne utingen?!
Maria Sjarapova gjorde stønningen kjent ihvertfall med et volum på nivå med en sirene
 
Tennisspillere som stønner hver gang de slår ballen! Gjør det helt umulig å se tennis med lyd på :confused: Noe så tragisk og påtatt. Hvem i helv... begynte med denne utingen?!

Hvis jeg husker rett så var det Monika Seles som startet det hele en gang på slutten av 80-tallet. Husker diskusjonene den gangen også. Etter hvert stønner alle og er enig med deg at det er en uting…
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og eidehelg