Vis meg klokker med hvit skive

1CF1AE4F-E10E-47B0-96C6-DBF1A84E5F2B.jpeg
 
116500 hvit, som du nevner, er en hype (IMO), så anbefaler denne:
1621793376605.jpeg

Bilde fra min salgsannonse:(

En annen favoritt, bilde stjålet fra produsents FB:
1621793764541.png
 
Redigert:
Tja. En av de beste i genren:

17490214_1.jpg
Ja, den er nydelig - men kun aktuell om heg skulle ramle over en som er brukt. Jeg hadde den jeg mener var den beste, en Lange 1 - men fikk av en eller annen grunn total lammelse i hjernen i fjor og solgte den! :censored:
 
Den du anbefaler hadde helt klart passet inn... tror du Bjerke har den på lager? :p
Vet ikke nå, men jeg kjøpte min på Bjerke i 2017, da hadde de iallefall inne;)
Den andre klokken er mye kulere, men selges ikke der.
 
  • Liker
Reaksjoner: roanje
Er den like flott i virkeligheten? Kun sett bilder av den... rubber b eller everest som står på?
Jeg er selvfølgelig lettere påvirket av at jeg eier den selv men… ja den er flott i virkeligheten! En klokke jeg hadde store forventninger til og som leverte med glans. Jeg kjøpte på lenke, men synes den ble ennå kulere med svart rubber. Det er Everest på denne, passer helt tipp topp.
 
  • Liker
Reaksjoner: roanje
Under 30k, 50k, 100k, 800k:

IMG_20210526_213840.jpg


Aqua Terra er definitivt mest for penga i kategorien pen EDIT:lys skive. Kommer ikke til sin rett på bildet. Samme med IWC som er klokken jeg har hatt lengst i boksen, dvs nesten per definisjon keeper... :mrgreen:
Zenith har mange varianter med hvitEDIT:/lys (og grå) skive, men de fleste har noe mer farge i subdials. :D
 
Redigert:
Det har tydeligvis sklidd litt ut her... Omtrent alt som blir foreslått er jo flotte klokker, men sølvskive er vel ikke det samme som hvit?