Vis meg klokker med hvit skive

Den du anbefaler hadde helt klart passet inn... tror du Bjerke har den på lager? :p
Vet ikke nå, men jeg kjøpte min på Bjerke i 2017, da hadde de iallefall inne;)
Den andre klokken er mye kulere, men selges ikke der.

• Liker
Reaksjoner: roanje
16570 vurderes, den nye kassen er litt for stor... :(

Enig med deg, 16570 er utrolig nett og elegant i forhold til den moderne utgaven. Har hatt 2 stk. av den nye - men de ble et par mm. for store :rolleyes:

3355D85E-DD34-414F-B361-97E65BED840B.jpeg

Er den like flott i virkeligheten? Kun sett bilder av den... rubber b eller everest som står på?
Jeg er selvfølgelig lettere påvirket av at jeg eier den selv men… ja den er flott i virkeligheten! En klokke jeg hadde store forventninger til og som leverte med glans. Jeg kjøpte på lenke, men synes den ble ennå kulere med svart rubber. Det er Everest på denne, passer helt tipp topp.

• Liker
Reaksjoner: roanje
Under 30k, 50k, 100k, 800k:

IMG_20210526_213840.jpg

Aqua Terra er definitivt mest for penga i kategorien pen EDIT:lys skive. Kommer ikke til sin rett på bildet. Samme med IWC som er klokken jeg har hatt lengst i boksen, dvs nesten per definisjon keeper... :mrgreen:
Zenith har mange varianter med hvitEDIT:/lys (og grå) skive, men de fleste har noe mer farge i subdials. :D

Redigert:
Det har tydeligvis sklidd litt ut her... Omtrent alt som blir foreslått er jo flotte klokker, men sølvskive er vel ikke det samme som hvit?

Det har tydeligvis sklidd litt ut her... Omtrent alt som blir foreslått er jo flotte klokker, men sølvskive er vel ikke det samme som hvit?
Det kan vel trådstarter mene noe om; kan jo hende sølv er like aktuelt som hvit. Mange ser jo hvite ut på bilder (og i mange lys/vinkler i virkeligheten), og ikke sølv før man ser de i virkeligheten. :)

Det kan vel trådstarter mene noe om; kan jo hende sølv er like aktuelt som hvit. Mange ser jo hvite ut på bilder (og i mange lys/vinkler i virkeligheten), og ikke sølv før man ser de i virkeligheten. :)

Det skal nok gå bra med noen sølvskiver i tråden også... ;)