Dagens klokke

54d09ef8-fd8e-b834.jpg
 
Takk takk,- er vel egentlig en "vente-PAM" fram til den jeg har betalt masse i deposit på kommer.... :cool:

Trodde titan PAM-en var vente PAM jeg, men noen er tydeligvis mer sultene enn andre og trenger flere ventepølser. Gratulerer.
 
Ettersom dette er den eneste klokker jeg har om dagen blir ikke valget så vanskelig på morningen

15082011219-2.jpg
 
Jeg tok meg selv i å kalle det hennes her om dagen, farlig utvikling. Hun prater om å kjøpe seg en klokke selv nå så kanskje jeg kan få tilbake GMT`n. For jeg savner den veldig. Trekker og stiller den når jeg får muligheten.

En liten uke nå så kanskje jeg har noen å bytte på selv.
 
Takk takk, minutt-markeringene hele veien rundt gjør det til en helt annen klokke. Får et mye mer barskt utrykk, meget fornøyd. Ikke hver dag man får ny Rolex for 100 kr.
 
Kan du droppe det der. Jeg tror jeg vet hvordan Minuteman har det når han ser bildene av LLD. Jeg vil ha en Ploprof, samtidig ikke. Argh!
 
Da er rushtrafikken på plass etter ferien. Dager som dette jeg savner Stavanger.

Note to self: legg frem klær dagen i forveien, alt for tidlig for rød genser, fikk kommentar fra tre forskjellige personer i dag.

cd7cdac6.jpg