Dagens klokke

Fortsatt grønt!

436ceaf0.jpg

Skimter jeg et canvastak på DS'en?
Dersom dette er originalt vil jeg tro at dette er forholdsvis sjelden vare.

Det er nok ikke originalt. Kompisen min har to tak liggende til den bilen. Det ene er et vanlig et, og det andre er dette, som er moddet med skyvetak fra en Berlingo. Jobben er meget bra gjort, kompisen min er ingeniør og relativt fingernem. Hehe. Fordelen med DS er at takene er i glassfiber, og relativt enkle å bytte ut, hvis han noen gang skal ha med bilen på utstilling der originalitet blir premiert. Men denne bilen skal brukes som bruks-DS :)

Takk takk,- er vel egentlig en "vente-PAM" fram til den jeg har betalt masse i deposit på kommer.... :cool:

Trodde titan PAM-en var vente PAM jeg, men noen er tydeligvis mer sultene enn andre og trenger flere ventepølser. Gratulerer.

Ettersom dette er den eneste klokker jeg har om dagen blir ikke valget så vanskelig på morningen

15082011219-2.jpg

Jeg tok meg selv i å kalle det hennes her om dagen, farlig utvikling. Hun prater om å kjøpe seg en klokke selv nå så kanskje jeg kan få tilbake GMT`n. For jeg savner den veldig. Trekker og stiller den når jeg får muligheten.

En liten uke nå så kanskje jeg har noen å bytte på selv.