Vacheron Constantin-tråden

Måtte du vente lenge på den - eller er det noe AD klarer å levere relativt raskt?

Er kun levert et par blå til Norge og leveres visstnok kun på direkte kundebestilling i den fargen. Sølvskiven var på lager sist jeg sjekket. I forhold til leveringstid tipper jeg ca 3. mnd om ikke ting har forandret seg siden da.

Kan dette stemme?
36565B61-D82A-45C8-AE3B-3D2B9B8D9C01.jpeg

Fikk svar fra Bjerke, så d er bare å puste ut :)

Det er delvis sant. Alle Overseas i stål med blå skive er nå kun tilgjengelig gjennom VC Boutiques, samt enkelte utvalgte forhandlere. Urmaker Bjerke er en av disse

Fikk svar fra Bjerke, så d er bare å puste ut :)

Det er delvis sant. Alle Overseas i stål med blå skive er nå kun tilgjengelig gjennom VC Boutiques, samt enkelte utvalgte forhandlere. Urmaker Bjerke er en av disse
Herlig! Da er det bare å fortsette å vente

Min har vært på service via Bjerke. Veldig god service og god informasjon underveis fra Bjerkes side. Men slik som resten av de tre store må du forvente å vente noen måneder på retur samt bla opp relativt mange høvdinger

• Liker
Reaksjoner: godard
Min har vært på service via Bjerke. Veldig god service og god informasjon underveis fra Bjerkes side. Men slik som resten av de tre store må du forvente å vente noen måneder på retur samt bla opp relativt mange høvdinger
Herlig klokke, denne kunne jeg godt ha tenkt meg - ulempen er jo servicefraværet over lang tid og kostnadene. Skjønner ikke helt at disse "store" ikke får mere tyn enn sutringen over mangel på leveranse av Rolex - disse serves jo umiddelbart til en grei pris.