Min første Panerai

To forklaringer:
- flippesyke, lider selv av den fryktelige forstyrrelsen!
- 42 mm PAM? Ikke sååå dumt å selge den:)
Hehe, se kommentar over - og ja jeg har vel aldri vært kjent for å ha klokkene så lenge. Bortsett fra speedmaster jeg har hatt siden 2017 som aldri skal selges. Alt annet, tja;)

• Liker
Reaksjoner: Genta
Hei,
Panerai var dødskult og noe helt eget. Ble solgt pga jeg overhodet ikke likte rotorbråket fra p9010 verket.
Jeg har en Sinn med et ETA-verk som bråker litt, men har ikke slått meg at det er irriterende. Men, så er ikke hørselen det den engang var :LOL: Altfor mange konserter i studietiden og ung voksenalder... Resultat: svekket hørsel på høyre øre og tinnitus :eek:

Jeg har en Sinn med et ETA-verk som bråker litt, men har ikke slått meg at det er irriterende. Men, så er ikke hørselen det den engang var :LOL: Altfor mange konserter i studietiden og ung voksenalder... Resultat: svekket hørsel på høyre øre og tinnitus :eek:
Skjønner. Kan sende deg video på pm, min var irriterende høy - og det alene syns jeg ødela klokken for min del dessverre.

Og jeg skal aldri kjøre unboxing igjen - mark my words;)

• Haha
Reaksjoner: eidehelg
Min 1312 bråket noe noe voldsomt ift alt annet jeg har hatt. Just for the record. Dog ingen dealbreaker for mitt vedkommende :)