Var det ikke stas å ha Panerai likevel? Ser klokken står som solgt under 1 mnd etter at du startet denne posten![]()
Vi kan ikke gi oss så lett med denne. @Andreasvikan Hva skjedde? Var det ikke stas med PaneraiJa, hva skjedde? Plutselig allergisk?
Hei,Var det ikke stas å ha Panerai likevel? Ser klokken står som solgt under 1 mnd etter at du startet denne posten![]()
Hehe, se kommentar over - og ja jeg har vel aldri vært kjent for å ha klokkene så lenge. Bortsett fra speedmaster jeg har hatt siden 2017 som aldri skal selges. Alt annet, tjaTo forklaringer:
- flippesyke, lider selv av den fryktelige forstyrrelsen!
- 42 mm PAM? Ikke sååå dumt å selge den![]()
Jeg har en Sinn med et ETA-verk som bråker litt, men har ikke slått meg at det er irriterende. Men, så er ikke hørselen det den engang varHei,
Panerai var dødskult og noe helt eget. Ble solgt pga jeg overhodet ikke likte rotorbråket fra p9010 verket.
Skjønner. Kan sende deg video på pm, min var irriterende høy - og det alene syns jeg ødela klokken for min del dessverre.Jeg har en Sinn med et ETA-verk som bråker litt, men har ikke slått meg at det er irriterende. Men, så er ikke hørselen det den engang varAltfor mange konserter i studietiden og ung voksenalder... Resultat: svekket hørsel på høyre øre og tinnitus
![]()
Og jeg skal aldri kjøre unboxing igjen - mark my wordsJeg har en Sinn med et ETA-verk som bråker litt, men har ikke slått meg at det er irriterende. Men, så er ikke hørselen det den engang varAltfor mange konserter i studietiden og ung voksenalder... Resultat: svekket hørsel på høyre øre og tinnitus
![]()
Vi er alle forskjellige og godt er detMin 1312 bråket noe noe voldsomt ift alt annet jeg har hatt. Just for the record. Dog ingen dealbreaker for mitt vedkommende![]()
Var ikke kritisk ment, snarere tvert i mot. Jeg er helt enig i at denne støyet veldig.Vi er alle forskjellige og godt er det![]()
Godt å høre. Panerai er ellers dødskult og skal nok garantert ha en igjen, men da prøve i butikk først. Forstår det slik at det er ikke alle som er sånn.Var ikke kritisk ment, snarere tvert i mot. Jeg er helt enig i at denne støyet veldig.