Høstdepresjon

Alltid spennende med jobbbytte i 'voksen' alder.
Den økonomiske delen av en avtale betyr som regel mindre en flex/verdier/profil/risiko/sosiale bindinger osv.....Etter hvert som årene går tenker jeg.
Har selv stått i samme jobb i 22 år nå, og kjenner på det og være trygg og verdsatt i et selskap betyr mye.
Man blir litt småfeig med åra:unsure:
Ønsker deg masse lykke til @Edzilla ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Alltid spennende med jobbbytte i 'voksen' alder.
Den økonomiske delen av en avtale betyr som regel mindre en flex/verdier/profil/risiko/sosiale bindinger osv.....Etter hvert som årene går tenker jeg.
Har selv stått i samme jobb i 22 år nå, og kjenner på det og være trygg og verdsatt i et selskap betyr mye.
Man blir litt småfeig med åra:unsure:
Ønsker deg masse lykke til @Edzilla ;)

Takker @Phenix
Virkelig spennede er det. Litt skummelt også siden man ikke vet helt hva man eventuelt bytter til.
For min del er det rett å bytte nå. Har pusha føti og ønsker å klatre videre, men ikke direkte i samme type stilling, men innenfor samme bransje. Er på innspurten nå etter å ha vært igjennom personlighetstest og stresstest i tre deler, samt intervju og gjennomgang med HR.
 
Takker @Phenix
Virkelig spennede er det. Litt skummelt også siden man ikke vet helt hva man eventuelt bytter til.
For min del er det rett å bytte nå. Har pusha føti og ønsker å klatre videre, men ikke direkte i samme type stilling, men innenfor samme bransje. Er på innspurten nå etter å ha vært igjennom personlighetstest og stresstest i tre deler, samt intervju og gjennomgang med HR.
Er det lov å spørre om hvilken bransje du driver i @Edzilla?
 
Oh’happy days!
Etter ganske så mange runder i ringen, personlighetstest, stresstest, utspørring av HR, intervju med partner og til slutt forhandling av tilbud så ble vi enige!
Gleder meg vanvittig mye til å begynne i et nytt og friskt selskap med nye arbeidsoppgaver og kompetanseheving.
Endelig kan jeg kjenne smaken av vinning ;)
F1A5BE5F-A085-40A9-BDCC-0B7D706DE3B9.jpeg