Min garasje er fylt med...

Hiver meg på Lexus-bølgen!
I mangel på "brumlebil" ble det en hentetur til Tromsø for litt siden. Denne lager lyd!... Og er overraskende lett å overskride fartsgrensen(e) med
945_1112755798.jpg

Hiver meg på Lexus-bølgen!
I mangel på "brumlebil" ble det en hentetur til Tromsø for litt siden. Denne lager lyd!... Og er overraskende lett å overskride fartsgrensen(e) med

Blir aldri feil med 5 liters v8!
Nyprisen på disse var vel i område 1.4 mill, så med tanke på den vanlige lexus-påliteligheten så må jo dette være en av de smartere bruktkjøpene man kan gjøre?

Hadde jeg dratt dama ved hjelp av bilen (eller klokka) så hadde hun sannsynligvis vært ei overfladisk hore jeg neppe hadde giddet å samle på......

Phø, uerfarent og kravstort! Bruk din Rolex slik @UJU har lært oss! For mange år siden jobbet jeg i Deloitte, mistenker at UJU også jobbet der i markedsavdelingen, uten at jeg kjente han da, for en vakker morgen fant jeg dagens notat på intranettet:

fra Deloittes intranett.jpg

:mrgreen:

Phø, uerfarent og kravstort! Bruk din Rolex slik @UJU har lært oss! For mange år siden jobbet jeg i Deloitte, mistenker at UJU også jobbet der i markedsavdelingen, uten at jeg kjente han da, for en vakker morgen fant jeg dagens notat på intranettet:

Vis vedlegg 218896

:mrgreen:

Hadde jeg bare visst dette når jobbet i Deloitte tidlig på 2000-tallet :oops: Tissot og gammel Audi med grønne skilter var tydeligvis ikke nok til å imponere de blonde vestkantpikene...