Humortråden

:mrgreen:
IMG_20211.jpg

På jobben gikk jeg gjennom spam-filteret til mailserveren. Der så jeg en mail fra en (jente?) som søkte jobb hos oss. Det var mailadressen younglove14@hotmail,com. Det ble ikke til at hun fikk noen jobb....

8

Edit: Vi hadde forøvrig også autogenererte brukernavn. Lars Danielsen (LADA) og Per Døvik (PEDO) var ikke så fornøyde. Men jeg hadde mulighet for å endre det....

På jobben gikk jeg gjennom spam-filteret til mailserveren. Der så jeg en mail fra en (jente?) som søkte jobb hos oss. Det var mailadressen younglove14@hotmail,com. Det ble ikke til at hun fikk noen jobb....

Edit: Vi hadde forøvrig også autogenererte brukernavn. Lars Danielsen (LADA) og Per Døvik (PEDO) var ikke så fornøyde. Men jeg hadde mulighet for å endre det....

-Akk. Noen venner av meg averterte etter ekstrahjelp til kaffebaren de drev; en av søkerne hadde oppgitt en epostadresse av typen 'lengstekukenibergen@hotmail.com'. Han trakk ikke det lengste strået, selv om han ikke ble fanget i noe spamfilter.

Fun fact - en kroatisk ekskollega holdt på å gjøre på seg da hun oppdaget at Peder var et navn heromkring; i Kroatia er det betegnelsen på, øh, Per Døviks brukernavn.