Jeg har hatt en Lexus LC på min «liste« siden den kom. Lexus handler mye om total opplevelsen vel så mye som 0-100 mm.. Fikk men del kvalitets stas som jeg kan kose meg med når jeg ikke er i bilen...
Jeg har hatt en Lexus LC på min «liste« siden den kom. Lexus handler mye om total opplevelsen vel så mye som 0-100 mm.. Fikk men del kvalitets stas som jeg kan kose meg med når jeg ikke er i bilen... Vis vedlegg 214341
Snakker vi hybrid eller hysterisk V10?Jeg har hatt en Lexus LC på min «liste« siden den kom. Lexus handler mye om total opplevelsen vel så mye som 0-100 mm.. Fikk men del kvalitets stas som jeg kan kose meg med når jeg ikke er i bilen... Vis vedlegg 214341
Hysterisk V10(Yamaha) er fortsatt på listen når den neste LFA kommer på Finn.no!Snakker vi hybrid eller hysterisk V10?
Gratulerer med en fantastisk bil. LFA kommer nok ikke på Finn før Dovre faller.Hysterisk V10(Yamaha) er fortsatt på listen når den neste LFA kommer på Finn.no!
Gratulerer med en fantastisk bil. LFA kommer nok ikke på Finn før Dovre faller.
De sniker seg mot 10 Mill som brukt bil straks!
Har du samme Alpinaen fremdeles?![]()
Ja, men det er ikke billigUte av garasjen for litt innkjøring! Vurdere vinterhjul, men kan mann få dekk med nordisk blanding i 245/40-21? Vis vedlegg 215358
Continetal harUte av garasjen for litt innkjøring! Vurdere vinterhjul, men kan mann få dekk med nordisk blanding i 245/40-21? Vis vedlegg 215358