Gullkorn fra Finn.no

Lykke til. "Vannskade, riper, service dial, o.l." - men så lenge du ser forbi ALT dette; kos deg med bruksklokke.
Hehe ja, takk... den skal til og med poleres. Sånn uansett så ligger disse hvite utgavene med service dial osv for over 100 laken internasjonalt. Så kunne like gjerne gå all in på denne for så å komme billigere unna med det.

Hehe ja, takk... den skal til og med poleres. Sånn uansett så ligger disse hvite utgavene med service dial osv for over 100 laken internasjonalt. Så kunne like gjerne gå all in på denne for så å komme billigere unna med det.

Så lenge boett og baklokk er 100% originalt Rolex så er det jo liv laga. Husk å vis oss
resultatet når den er ferdig :)

Så lenge boett og baklokk er 100% originalt Rolex så er det jo liv laga. Husk å vis oss
resultatet når den er ferdig :)
Det stemmer, var derfor jeg tok fatt på dette prosjektet. Vintage samlere er nok sterkt i mot dette, men tenker bedre å få liv i den med originale deler enn at den blir brukt med refinshed skive osv. Skal ta og lage en tråd med før og etter bilder når jeg får den tilbake :)

Nå syntes jeg personlig prisutviklingen på 116610LV er uforståelig, men denne var vel allikevel overdrevet optimistisk. Men det er vel lov å prøve seg, som man sier.

531146F7-1125-4DE3-8DDD-D2A302E70293.png

Er denne original ? Jeg trudde alle disse klokkene hadde 20 mm mellom lenkefestene.
Fant ut av det , 36mm har 18mm

Galleribilde
(1/3)

Legg til favoritt
1 har lagt til som favoritt
OMEGA STÅLLENKE
Til salgs
4 500 kr
En ubrukt Omega stållenke selges til ny bruker. Som bildene viser er den til en nyere Omega Seamaster Professional 007 og ligger i Omega plast-posen. Den er 17,5cm og til 18mm. bredde mellom stolpene.

Redigert:
Capture.JPG

<thinkingEmoji>

Tviler.
Husker en artikkel om at kvinner som hadde vært surrogatmødre for barnløse par ofte slet med depresjoner og traumer etter å ha gitt fra seg barnet de hadde båret på i ni måneder. Lurer på om folk som selger ubrukte klokker med tung hjerte føler på det samme.