- Medlem
- 6. des. 2013
Lykke til. "Vannskade, riper, service dial, o.l." - men så lenge du ser forbi ALT dette; kos deg med bruksklokke.
Hehe ja, takk... den skal til og med poleres. Sånn uansett så ligger disse hvite utgavene med service dial osv for over 100 laken internasjonalt. Så kunne like gjerne gå all in på denne for så å komme billigere unna med det.Lykke til. "Vannskade, riper, service dial, o.l." - men så lenge du ser forbi ALT dette; kos deg med bruksklokke.
Hehe ja, takk... den skal til og med poleres. Sånn uansett så ligger disse hvite utgavene med service dial osv for over 100 laken internasjonalt. Så kunne like gjerne gå all in på denne for så å komme billigere unna med det.
Det stemmer, var derfor jeg tok fatt på dette prosjektet. Vintage samlere er nok sterkt i mot dette, men tenker bedre å få liv i den med originale deler enn at den blir brukt med refinshed skive osv. Skal ta og lage en tråd med før og etter bilder når jeg får den tilbakeSå lenge boett og baklokk er 100% originalt Rolex så er det jo liv laga. Husk å vis oss
resultatet når den er ferdig![]()
Lykke til. "Vannskade, riper, service dial, o.l." - men så lenge du ser forbi ALT dette; kos deg med bruksklokke.

<thinkingEmoji>
Husker en artikkel om at kvinner som hadde vært surrogatmødre for barnløse par ofte slet med depresjoner og traumer etter å ha gitt fra seg barnet de hadde båret på i ni måneder. Lurer på om folk som selger ubrukte klokker med tung hjerte føler på det samme.
Denne tipper jeg kom til verden via null venteliste og sterkt rabattert jomfrufødsel uten mva papirer.spørs på hvilken vei klokka kom til verden
Når festen er over og kredittkortet nærmer seg forfall...Ikke direkte klokkerelatert, men i sann Rolex-invistorånd.
![]()
Dom Perignon Champagne flaske eske kork 2008 | FINN-torget
Selger elske, flaske og kork etter Dom Perignon Champagne 2008. 150kr per sett. Bare flaske fra 2008 (uten kork) 50kr per stkwww.finn.no