Gullkorn fra Finn.no

Her har jeg to godbiter som ikke har noe som helst med klokker å gjøre...om denne tråden KUN er tiltenkt klokkerelaterte FINN annonser så får dere pryle meg...

Here goes:
Her har vi da et par gjerder som jeg antar kan brukes til hygge og adspredelse i kontrollerte former med safeword;

Her har vi en selger som klarer å argumentere for at det er lurt å selge lange lengder med tømmer I LITER..Hvor mye er det for 4 meter med tørr eikeplank som skal brukes til et bord egentlig?
 
Her har vi en selger som klarer å argumentere for at det er lurt å selge lange lengder med tømmer I LITER..Hvor mye er det for 4 meter med tørr eikeplank som skal brukes til et bord egentlig?

Faktisk ganske vanlig med literspris (volum) på plank av såkalt hardtre som eik, bjørk, lønn ogmere eksotiske sorter.
 
  • Liker
Reaksjoner: EDirdal
Det blir en helt tullete og usaklig sammenlikning. Bugg er på ingen måte noen substitutt eller konkurrent til en 5711. Det er Royal Oak og Overseas. Poenget er heller ikke å kjøpe 4 Overseas, men å kjøpe en og ha kr. 600k «til overs». Poenget mitt er uansett, jeg kan ikke i min villeste fantasi fatte hvem som betaler dette for en helt standard 5711. Eneste tenkelige scenarioet jeg kan se for meg en en nyrik Gamestop-aksjonær som egentlig ikke har så greie på klokker, men som har hørt at PP er the shit... IMHO

Tenk hvor lett det er å hvitvaske (mye) penger gjennom klokker i dag :))
 

Ganske voksent for en reduced uten org. Lenke?
 
Hvor mye er det for 4 liter med eik om dagen egentlig?

Kommer an på, eik kommer i varianter..., så mellom 55-60, pr. kg.
Resten finner du ut selv.... :mrgreen:https://hardtre.no/tresorter.html

82088BB1-C923-49BF-B2EF-9A98A7112CB4.png
 
Her har jeg to godbiter som ikke har noe som helst med klokker å gjøre...om denne tråden KUN er tiltenkt klokkerelaterte FINN annonser så får dere pryle meg...

Here goes:
Her har vi da et par gjerder som jeg antar kan brukes til hygge og adspredelse i kontrollerte former med safeword;
Må si jeg blir litt skuffa og lei meg over medasylanter som raljerer med annonsen min i denne tråden. Jeg trodde safequeen var akseptert i vår «bransje» :(
 
Må si jeg blir litt skuffa og lei meg over medasylanter som raljerer med annonsen min i denne tråden. Jeg trodde safequeen var akseptert i vår «bransje» :(

Om safequeen er å bure kona inne på kjøkkenet eller soverommet så forstår jeg tankegangen din :mrgreen:
Som en svenske en gang sa "om min fru inte är i köket eller sovrummet - fan, då är hon för helvete på flykt"
 
Redigert:
Bare meg, eller er det flere ting som skurrer her?

 

Vedlegg

  • 03778E3B-B961-4C69-AF17-F2102EE00163.jpeg
    03778E3B-B961-4C69-AF17-F2102EE00163.jpeg
    92,5 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: Jonjon