Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Ryddet litt i tråden.

Å ha en oppfatning om at noen har blitt "lurt" må gjerne bruker uttrykke. Men å kombinere dette med å poste screenshot med fullt navn fra en lukket Facebook-gruppe er ikke akseptabel oppførsel her inne.

• Trist
Reaksjoner: jayeff
Ryddet litt i tråden.

Å ha en oppfatning om at noen har blitt "lurt" må gjerne bruker uttrykke. Men å kombinere dette med å poste screenshot med fullt navn fra en lukket Facebook-gruppe er ikke akseptabel oppførsel her inne.
Navnet er fremdeles synlig i et av svarene.

screenshot-www.f-b.no-2020.08.26-14_19_18.jpg

".... Politiet mener at pengene ble tappet fra kvinnens konto, før de deretter ble hvitvasket gjennom kjøp av eksklusive Rolex-klokker i Trondheim."

Bestilte en sort bezel-insert til min 16710. Mulig litt korttenkt av meg, men jeg trodde at det ville gå greit å få den tilsendt i posten, slik at jeg kan bytte selv. Men neida du, så enkelt er det ikke. Ifølge AD må klokken sendes til nevnte AD for å påmonteres.
De har visstnok ikke tillatelse fra Rolex til å selge en løs insert. Naturligvis blir det et påslag på 50% av kjøpssummen hvis jeg i tillegg ønsker å beholde den inserten som er montert på.
LOOOOOOOOOL.

Kan ikke se at noen har nevnt dette ennå, men Lian kjører utstilling på alle nye Subs, og OP når de kommer. Så alle får prøve dem før de starter å selge dem.

Var innom på lørdag og fikk prøvd nye kermit og sub. Må si jeg ikke føler store forskjellen mellom min 116610LN, og den nye. Men fortsatt moro å få prøvd, og sammenlignet.