Jon Henrik
Grunnlegger
Har mekket en liten oversikt (det kommer nok flere) over klokkekanaler på YouTube jeg syns er verdt å få med seg.
De fleste kjenner nok til noen – men mange kjenner kanskje ikke til alle
Sant nok! Er selv ingen kniv kjenner. Samekniv, eller machete er nok et bedre navn på våpnene de bruker...Det er den største biffkniven jeg noen gang har sett... machete er vel mer matchende.
luxwi.com
Det blir litt som crocs for klokken, på samme måte som de fleste har crocs for telefonen.Noen som har fått med seg denne? Vet ikke helt om jeg ser poenget, men mulig det er noe jeg ikke skjønner.
![]()
LUXWI - THE WORLDS FIRST LOCK FOR LUXURY WATCHES
The original lock made to ensure your watch stays with you, no matter how active your life happens to be.luxwi.com
Vis vedlegg 207652
Produkt som passer best på TV-Shop!
Vis vedlegg 207662Vis vedlegg 207663Vis vedlegg 207664Vis vedlegg 207665Vis vedlegg 207666
Men er ikke det samme publikum som gjerne også kjøper brukt moderne Rolex til over veiledende da?
![]()
Jeg har gjennom tidene aldri opplevd at spenna på noen av klokkene mine har svikta. Men barreter har jeg kjøpt en mengde av. Det er de som blir revet av. Var senest i går og handlet inn nye ( kjøper fire og fire i slengen ).