Tror det er vanskelig å få disse for noe særlig under 90k.Hva synes dere er en fair pris på en Explorer II Polar i disse dager? 2017 - 2019 modell.
Tror det er vanskelig å få disse for noe særlig under 90k.Hva synes dere er en fair pris på en Explorer II Polar i disse dager? 2017 - 2019 modell.
Tror det er vanskelig å få disse for noe særlig under 90k.
Hva synes dere er en fair pris på en Explorer II Polar i disse dager? 2017 - 2019 modell.
Ser at Jonny Rolex har hatt en ute til ~95k. Den har ligget ute en stund, men den blir nok solgt etterhvert tipper jeg. Han pleier å ha pulsen på markedet egentlig, men samtidig ligger han ofte i øvre del av det. Tipper 90-95 er realistisk.
Ja. 90k er en fair enough pris tenker jeg. Men folk ber om mer. 95-110,000+
Det blir for mye. /Greed![]()
Jepp. Samme. Var lettere før...Er Explorer 1 like håpløs å få tak i ny fra norsk AD som øvrige Rolexer i stål?
Ok, det er jo kjedelig. Har vært innom en del klokker nå, men begynner å komme til den erkjennelsen at det er explorern som blir den riktige. Synd jeg er et par år for seint ute. Hva bør man forvente å måtte betale for et brukt eksemplar av nyeste modell (mk2)? Evt. 114270?Jepp. Samme. Var lettere før...