Dagens klokke

På vei hjem fra fjellet.

L1020743.jpg
 
Pen PAM, Moore!
Tør jeg spørre hvilken Audi? Ut fra rpm rødmarkering legger jeg til grunn at det er en diesel og derfor ikke en R8 ;) Tør jeg tippe enten A8 eller nye A6 3,0 tdi quattro? :)
Tar med Q5 som en outsider ;)
 
Pen PAM, Moore!
Tør jeg spørre hvilken Audi? Ut fra rpm rødmarkering legger jeg til grunn at det er en diesel og derfor ikke en R8 ;) Tør jeg tippe enten A8 eller nye A6 3,0 tdi quattro? :)
Tar med Q5 som en outsider ;)

Ble det ny bil? ser ut som en Audi av noe slag, tør jeg gjette på en Q7?

Nope...
SUV er ikke meg.
Ei heller sedan.
Det er en snerten A5 Coupe. Har hatt den et års tid som en liten test. Har vært en stund borte fra den, og vi måtte ha oss en tur sammen.
;)
 
apro250609.jpg


Hei.
Utrolig pen disse klokkene;)... Jeg vurderer en slik selv og lurer på det med service på disse. Må klokken sendes til utlandet ? eller kan norsk AD ta service ? Det ligger en helgull på Finn.no med en god del bruksspor,hvordan er det og polere/behandle gull kontra stål ?
Beklager dobbel post,men den første bare lupet og snek seg inn da jeg prøvde en gang til....

Mvh
Timebandit

Service var aldri et spørsmål da jeg hadde denne for noen år siden, og AP hadde heller ingen norsk AD. Er litt usikker på hva Bjerke gjør, men er temmelig sikker på at disse sendes til utlandet ved eventuell service. Finishen på disse er meget kompleks, og en touch up bør etter min mening gjøres hos AP selv om noen andre evt. skulle si seg villig til å ta jobben.
 
Ettermiddagens

Hmmmmm. Kjølen stikker 2 m dypt og ekkoloddet viser 2.2 m. Her må det sjekkes. Tok med denne relativt nye erværvelsen i sjøen. Har en mistanke om at den ikke har fått prøvd saltvann enda.

Baat-3.jpg


Ok. Ikke så lett å se, men ekkoloddet var korrekt. Dvs. 20 cm klaring og lavvann. Dette går nok bra. IWC'en på 2 m dyp.

Baat-1.jpg


Tilbake i overflaten igjen.

BAAT-2.jpg


Og et glass forfriskende hvitvin:

Baat-6.jpg


Så venter kveldens festival musikere:

Baat-5.jpg


Baat-4.jpg


Frode.
 
Skal "fly" noen ærender i byen idag, som min mor pleier å si. Da trengs det vel forsåvidt flyververktøy, tenker jeg i mitt enkle sinn. Leicaen blir med for evt. fine sommermotiver

L1000775.jpg
 
Vaktavløsning

Drar nå avgårde på mc-tur for helgen og håper at noen av dere andre kan ta over døgnvakten her på forumet inntil jeg er tilbake :D

Seamasteren passer bra under skinndressen og jeg har valgt en slank rem. Så snart svenskegrensen passeres skal den over på norgesnato.

Ønsker alle asylanter en riktig god helg - og på gjenhør søndag kveld!
(som om jeg skulle bli dypt savnet her inne:D:D)

001-7.jpg



PS: Etter å sett på forhåndsvisningen må jeg bare få kommentere mitt eget ur: Fy flate for et lekker "støkke" :D
 
Dolmiodag

Selv om det er fredag og dolmiodag (En PAM ligger på vent til kveldsbruk) så må denne få litt mer arm tid. Gode følelser fra gårsdagens bruk medfører formiddagsbruk idag :D

Baat-10.jpg


Baat-11.jpg


Baat-13.jpg


Baat-15.jpg


Baat-12.jpg


Frode.