Sommertøflene

KAB

Medlem
30. juli 2010
Innlegg
407
Da har jeg brukt litt av denne strålende søndagen på å rengjøre og polere sommertøflene.

Ble litt lei meg når jeg så at jeg hadde klart å kantkjøre samtlige ila forrige sommer...hadde vel egentlig fortrengt det.
Kanskje umulig å ikke gjøre det med SUV og 295/30/22.

Gleder meg til å sette dem på sånn visuelt...lydmessig så gleder jeg meg ikke. Vel - man må lide for skjønnheten.

IMG_8435.jpg


Ellers kan jeg melde at den skamløse OREO kopien RODEO ikke smaker like godt.
IMG_8432.jpg



Ha en fortsatt fin søndag :)

// KAB
 
Når man kler på "22-tommere med elektrikertape" så blir det litt støy.
Men det gjør noe med utseendet.

8- )
 
  • Haha
Reaksjoner: eidehelg
Når man kler på "22-tommere med elektrikertape" så blir det litt støy.
Men det gjør noe med utseendet.

8- )
Elektrikertape..hahaha..

Ja, 30 profil er såpass tynt at det faktisk "synger" i felgen når man cruiser E6.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
22 tommer på X5 er i overkant... Skjønnhet og skjønnhet, men for stort kan fort bli litt harry - og veldig lite komfortabelt :oops:
 
Godt en har ulik smak og ulike preferanser. Selv lever jeg fint med 21-tommerne som fulgte bilen da jeg overtok. På den nye blir det 20-tommere fordi jeg var for gjerrig til å betale ekstra.
 
Får håpe snøen forsvinner snart slik at jeg også kan få på sommerhjul...
Klarer meg med 20-tommere jeg også. 245/35 og 305/30 om jeg husker rett
 
22 tommer på X5 er i overkant... Skjønnhet og skjønnhet, men for stort kan fort bli litt harry - og veldig lite komfortabelt :oops:

I overkant er det ikke i mine øyne. Det hadde nok sett bedre ut med mer gummi i de enorme hjulbuene, og kanskje bedret komforten ett hakk.Men fryktelig ukomfortabelt er det ikke.

Har tre barn i baksetet, og de har ikke klaget noen gang :)
InkedIMG_2610_LI.jpg
 
Har fått kjørt litt med 275/40 foran og 315/35 bak på 20" og synes ikke det er så gærnt.. overgangen fra utslitte vinterdekk var positiv. Ikke sporer det noe særlig heller. Nå er spørsmålet, kjøpe nye Hakka R3 SUV nå, eller vente til neste årgang er klar fra høsten av...?