Sommertøflene

KAB

Medlem
30. juli 2010
Da har jeg brukt litt av denne strålende søndagen på å rengjøre og polere sommertøflene.

Ble litt lei meg når jeg så at jeg hadde klart å kantkjøre samtlige ila forrige sommer...hadde vel egentlig fortrengt det.
Kanskje umulig å ikke gjøre det med SUV og 295/30/22.

Gleder meg til å sette dem på sånn visuelt...lydmessig så gleder jeg meg ikke. Vel - man må lide for skjønnheten.

IMG_8435.jpg

Ellers kan jeg melde at den skamløse OREO kopien RODEO ikke smaker like godt.
IMG_8432.jpg

Ha en fortsatt fin søndag :)

// KAB

Når man kler på "22-tommere med elektrikertape" så blir det litt støy.
Men det gjør noe med utseendet.

8- )

• Haha
Reaksjoner: eidehelg
Når man kler på "22-tommere med elektrikertape" så blir det litt støy.
Men det gjør noe med utseendet.

8- )
Elektrikertape..hahaha..

Ja, 30 profil er såpass tynt at det faktisk "synger" i felgen når man cruiser E6.

• Liker
Reaksjoner: Grendel
22 tommer på X5 er i overkant... Skjønnhet og skjønnhet, men for stort kan fort bli litt harry - og veldig lite komfortabelt :oops:

Godt en har ulik smak og ulike preferanser. Selv lever jeg fint med 21-tommerne som fulgte bilen da jeg overtok. På den nye blir det 20-tommere fordi jeg var for gjerrig til å betale ekstra.

Får håpe snøen forsvinner snart slik at jeg også kan få på sommerhjul...
Klarer meg med 20-tommere jeg også. 245/35 og 305/30 om jeg husker rett

22 tommer på X5 er i overkant... Skjønnhet og skjønnhet, men for stort kan fort bli litt harry - og veldig lite komfortabelt :oops:

I overkant er det ikke i mine øyne. Det hadde nok sett bedre ut med mer gummi i de enorme hjulbuene, og kanskje bedret komforten ett hakk.Men fryktelig ukomfortabelt er det ikke.

Har tre barn i baksetet, og de har ikke klaget noen gang :)
InkedIMG_2610_LI.jpg