Marsutfordring - Kun bruke ett armbåndsur i 31 døgn på rad

20200327_155102.jpg

Det nærmer seg.
 
Utfordringer kan være gøy, men også slitsomme. Noen har tenkt på dette. Noen skjønner ikke hvorfor man gidder å delta på en slik utfordring. Noen er usikre om de vil og kan. Noen vet ikke om de klarer utfordringen. Noen kommer til å delta - og fullføre - og noen kommer til å kaste inn håndkleet. Alle kan jo vurdere om hvilken del av "noen" de vil høre til.

Jeg tar en sjanse på å delta og fullføre.

Hvis du vil ta utfordringen, så oppgir du hvilket armbåndsur du vil utfordre deg selv med og bruke 31 dager på rad. :)
Fra d.d. har du hele to uker på deg og vurdere hvilket av armbåndsurene du vil delta med. Er det et armbåndsur i samlingen du bruker mye, bruker alt for lite eller burde brukt mer? Eller sogar bruker så lite at du burde selge det? Nå har du muligheten til å teste det ut. Kanskje det blir et rush på TS Marked 1. april av ulike armbåndsur deltakerne er leie av...hvem vet. Kanskje du blir mer glad i et armbåndsur og "får roen" - og dét er jo ikke en ulempe. ;)
Det er vel ingen menn som lider av å måtte gå med samme klokke en hel måned. Kjør på med øredobber og ringer også, hvis, det er så viktig å spjåke seg ut verre enn en dame. Minner om at verdens rikeste mann "bærer" en Casio til en tusenlapp.
 
Det der var en god ide helt til i dag.
Ikke mange dager igjen, men jeg tror nok ikke jeg kan gå resten av mars med en klokke som går en time feil :(
Jeg har heller ikke stilt klokken hittil i mars. Men med 25 minutter igjen av vintertiden gjør jeg nå opp status: +78 sek på 28 dager gir +3spd. Avviket er målt hver dag og viser stabil gange.
E3A1431C-9424-49DB-9444-670567718782.png


Og slik ser Fifty-Eighten ut før sommertiden slår inn. Bare 3 dager igjen nå :)
39AF3FE3-C291-4E86-AE69-17C042AD0204.jpeg
 
Redigert:
Jeg har heller ikke stilt klokken hittil i mars. Men med 25 minutter igjen av vintertiden gjør jeg nå opp status: +78 sek på 28 dager gir +3spd. Avviket er målt hver dag og viser stabil gange.
Vis vedlegg 188076

Og slik ser Fifty-Eighten ut før sommertiden slår inn. Bare 3 dager igjen nå :)
Vis vedlegg 188079
Hei, hvilken app bruker du for å måle avvik? Har prøvd meg på både Twixt og Toolwatch, men denne så mer omfattende ut.
 
Hei, hvilken app bruker du for å måle avvik? Har prøvd meg på både Twixt og Toolwatch, men denne så mer omfattende ut.

Jeg bruker WatchTracker på iOS, og liker den veldig godt. Superenkel og rask i bruk.
 
  • Liker
Reaksjoner: EivindR