Jeg har nettopp registrert meg som bruker her på forumet, men har fulgt med både her og på Klokkeriet i lang tid.
Har selv vært innom en rekke forskjellige klokker på noen år, fra Seamaster 300M til Zenith Elite og mange andre mellom der, men er nok fortsatt et godt stykke under kunnskapsnivået hos mange av dere.
For en stund tilbake gikk jeg riktignok til innkjøp av en klokke som har imponert meg stort på mange måter, og jeg sliter med å finne noen klokker i denne prisklassen som gir like mye value for money.
Longines Hydroconquest lansert på Basel i 2018.
Hvorfor mener jeg dette er et godt kjøp?
Alt dette får man for under 15.000kr ny hos forhandler.
Det eneste jeg klarer å se som er negativt med klokken er lug width på 21mm som begrenser utvalget av nye remmer.
Hvilke klokke mener du gir mest for pengene i prisklassen under 15-20.000kr?
Har selv vært innom en rekke forskjellige klokker på noen år, fra Seamaster 300M til Zenith Elite og mange andre mellom der, men er nok fortsatt et godt stykke under kunnskapsnivået hos mange av dere.
For en stund tilbake gikk jeg riktignok til innkjøp av en klokke som har imponert meg stort på mange måter, og jeg sliter med å finne noen klokker i denne prisklassen som gir like mye value for money.
Longines Hydroconquest lansert på Basel i 2018.
Hvorfor mener jeg dette er et godt kjøp?
- Keramisk bezel
- 41mm
- Solid ETA-urverk eksklusivt laget for Longines
- 64t gangreserve
- 300m vanntett
- Integrert lenke
- Gjennomgående svært høy kvalitetsfølelse på hele klokken
Alt dette får man for under 15.000kr ny hos forhandler.
Det eneste jeg klarer å se som er negativt med klokken er lug width på 21mm som begrenser utvalget av nye remmer.
Hvilke klokke mener du gir mest for pengene i prisklassen under 15-20.000kr?
Redigert: