Klokkespotting

To Paneraispottinger, én stakk fram fra et erme på uterserveringen utenfor Rica Hotel i Bygdøy Alle i går kveld, og en på gummi i kantina på Storebrand i dag. For raske glimt til at jeg kunne se modell, men kronelåsen er umiskjennelig :)

3 klokker innom butikken idag som er verdt å nevne.

1) Panerai luminor av noe slag med liten sekundviser og dato m/ cyclops.
2) Rolex TT sub med blå skive og Bezel
3) Rolex TT yachtmaster med Champagne-dial

Må si at jeg likte Pam'en best av alle 3. Virker som om det er mange syklister som også liker klokker. Alltid noe spennende innom jobben :)

M

Jan Jönsson har noe nytt hver kamp, ser ut som TT Sub i dag. Jamtfall har noe som ser ut som Sub-c. Sub på Jacob Aall på Majorstua. Sub i Bogstadveien i går.

Rolexfebern herjer!

Muligens noe feilplassert post, men samma det:

81ac344b.jpg

Nautilus (og chrono) i vinduet hos Bjerke Karl Johan! Førstnevnte er et særlig sjeldent syn!

TT Daytona med sort skive på Sats Bislett. Nydelig klokke, men fatter ikke at folk tørr å trene vekter med noe sånt på håndleddet.

Super Avenger på en mindre heldig kar på "luksusfellen". Han solgte unna en del for å bli kvitt gjelda, men klokka ble på armen :D

Patek Philippe Aquanaut Jumbo på St.Hansfest i går. + en masse andre fine klokker, men må si det er vanskelig å se ordentlig uten å virke teit:p

Tudor (plexi) Submariner på Nato spottet i dagens D2. På armen til en av Norway Says gutta (tror jeg, leste ikke artikkelen, så bare klokken : lol:).

Klokken var også nevnt i bildeteksten med riktig navn og greier :) Men det ble hevdet at den var på "Naf-reim"? Hva skal det være for noe. Natoen var stripete, men i svart-hvitt var det ikke så lett å se mer.

Spottet et kvinnfolk med en Panerai Radiomir på armen på bordet ved siden av meg på en restaurant på Marina Bay Sands i Singapore for et par uker siden.

...., men må si det er vanskelig å se ordentlig uten å virke teit:p

Enig i det.
Jeg kopte litt lenge på en spanjol ved nabobordet i går kveld og han rev plutselig av seg klokka og lurte om jeg ville kjøpe den.

Det var en eller annen Rolex-kopi, så det ble ingen handel, men han likte Monsteren og vi ble jo litt kjent :D