Dummeste jeg har hørt! Hvorfor i all verden skal ikke 372 funke på gummi? LOL! Greit nok at den kler en lær reim bedre, men det gjør da vitterlig alle Panerai, bortsett fra Submersible.Til noe helt annet. Har sett mye på 372 og 422 i det siste, men etter mye leting i arkivene så ser jeg at de(hvertfall 372) ikke er «godkjent» på gummireim ifølge @Gin og et par andre drevne paneristier
spør da dere. Beste 47mm pam som er lovlig og ikke minst kler gummireim ? Blir det en Sub eller finnes det noe i pam jungelen jeg ikke har fått med meg?
Til noe helt annet. Har sett mye på 372 og 422 i det siste, men etter mye leting i arkivene så ser jeg at de(hvertfall 372) ikke er «godkjent» på gummireim ifølge @Gin og et par andre drevne paneristier
spør da dere. Beste 47mm pam som er lovlig og ikke minst kler gummireim ? Blir det en Sub eller finnes det noe i pam jungelen jeg ikke har fått med meg?
Dummeste jeg har hørt! Hvorfor i all verden skal ikke 372 funke på gummi? LOL! Greit nok at den kler en lær reim bedre, men det gjør da vitterlig alle Panerai, bortsett fra Submersible.
Drit i hva andre klarer å lire av seg, bruk klokkene dine som du vil.
WTF! Får du dreid på den bezelen...?!
Ingen problem å dreie bezel eller åpne krone. Sørger for å pusse bort det værste med tannbørste ved behov. Patina er kun naturlig etter bruk i saltvann. Om vinteren blir bezel blank av friksjon av/på jakke.WTF! Får du dreid på den bezelen...?!
Og hva med kronen...vil den gro fast med tiden...?!
Men, ser jo rimelig rått ut da!![]()
Vet jeg har spurt om dette før, men er det noen der ute som kan dele noen erfaringer med gode (ikke OEM) reimer? Ønsker en myk skinnreim i røft, gjerne lysbrun (nesten gul) utførelse. Har tittet på di Stefano og denne fra TC Straps, som ser ganske bra ut. Men, til de prisene er det jo greit å ikke gjøre bomkjøp, så tenkte jeg skulle høre om noen har erfaringer med disse eller andre som kan anbefales. På forhånd takk!
TC straps:
Vis vedlegg 177649
instagram.com