Hvilken brukte du mest i 2019?

Har nå lastet ned appen og skal registrere bruken. Jeg tror det er min Speedmaster og Seamaster som er mest brukt, men jeg aner ikke hvordan det fordeler seg.
Jeg roterer stort sett etter innfallsmetoden. Når jeg har på en klokke tenker jeg stadig: "Jeg trenger jo ikke flere enn denne!" Så kommer jeg på å bytte, og oppdager at "Jeg trenger jo ikke flere enn denne..."

Fører ikke statistikk, men det er lett Speedmasteren som har fått mest armtid (default-klokka for nesten alle arbeid-på-kontor-dager)

Finnes det en app som teller antall ganger brukt? On my wrist teller kun en om dagen. Jeg skifter ofte på ettermiddagen, spesielt de dagene jeg bruker en klokke med rem og feks skal på trening.

For min del vant Pepsi soleklart. Sub og Daytona kom relativt likt ut på andre og tredjeplass

9E85C7D8-2CA1-485C-91EE-A44C820D0062.jpeg
54CE2A65-2076-468A-B6B5-58BAC0E09E95.jpeg
5E224D3F-1A83-457A-B771-DA7A938BFD1D.jpeg

Det som tar tid er å registrere klokkene i samlingen første gangen du starter appen. Deretter setter appen på et varsel når du måtte ønske på døgnet hvor du da logger inn og merker klokka du bruker. Tar mellom 5-15sek hver dag så blir i så fall kun en mini tidstyv ;)
Allerede lastet ned. 4 klokker gikk kjapt å registrere, og dagens og gårsdagens lagt inn. Nå må jeg bare finne et egnet tidspunkt for varsling ;)

• Liker
Reaksjoner: Qwestern
Finnes det en app som teller antall ganger brukt? On my wrist teller kun en om dagen. Jeg skifter ofte på ettermiddagen, spesielt de dagene jeg bruker en klokke med rem og feks skal på trening.

For min del vant Pepsi soleklart. Sub og Daytona kom relativt likt ut på andre og tredjeplass

Vis vedlegg 175995Vis vedlegg 175996Vis vedlegg 175997
Tenkte litt på det samme. Bytter av og til når jeg kommer fra jobb. En løsning er å logge den klokken som har vært på lengst i løpet av en dag de gangene man bytter?

Soleklart en av G-Shockene mine, enten DW-5600E eller DW-5600HR. Herlige små arbeidsklokker som tåler bortimot alt, så lette å bli glad i, og så særdeles hyggelig priset. Det er ikke utenkelig at det kommer noen flere til, typ en Casio Royal Oak og en GMW-B5000D.
Av de mer påkostede urene mine er det nok Ploprof som får mest armtid.

• Liker
Reaksjoner: Kan, urtid og Makken
Blir kvalifisert gjetning her og:
1 Sea Dweller
2 Big Pilot (med syv dagers gangres, er den liksom alltid good to go)
3 Speed Master

Planlegger å bruke pulsklokken mer i 2020, men kun til tiltenkt formål.

• Liker
Reaksjoner: urtid
Tenkte litt på det samme. Bytter av og til når jeg kommer fra jobb. En løsning er å logge den klokken som har vært på lengst i løpet av en dag de gangene man bytter?

Jeg logger den jeg bruker fra morgenen. Da blir det iaf ikke skjevt ned tanke på klokker med rem.

• Liker
Reaksjoner: eidehelg