Dagens klokke

Siste dag på jobb før ferien...

En i familien hilser ;)

54d09ef8-38c5-f700.jpg
 
Dagens!

Vakkert Sponon!!;)

60 år gammel Ebel på meg i dag!



Når lyset treffer riktig, ser man den flotte blåfargen på minuttviseren!
Denne klokken lager også en herlig lyd. Tikk-tikk-tikk-tikk-tikk-tikk...;)



Ønsker alle en god helg! ;)
 
2255.80 kledd med Maratac på tur med bikkja i regnværet. Råttent iPhone-bilde. La akkurat nå merke til at den røde spissen på sekundviseren blir reflektert i en dråpe. Kul effekt :)

Jakken er forøvrig en Helly Hansen Odin, den beste skalljakken jeg noen gang har hatt. Irriterer meg grønn over at den ikke leveres i oransje lenger. Den er fantastisk slitesterk og har mange praktiske detaljer, blant annet de mest vanntette glidelåsene jeg har sett på noe som ikke er en tørrdrakt :)

IMG_0187.jpg
 
Avskjedsbilde av en klokke som har vært på besøk den siste uken

07f0f761.jpg


En utrolig flott klokke som uten tvil kommer til å bli en klassiker. Var usikker på om grønnfargen ville være noe for meg, men all tvil er nå feid til side.
Den er også veldig komfortabel. Sammenlignet med min SubC så glemmer jeg fullstendig at jeg har den på armen. Man kan si hva man vil om den gamle lenka, men at den er comfy kan ingen nekte for.
 
Jakken er forøvrig en Helly Hansen Odin, den beste skalljakken jeg noen gang har hatt. Irriterer meg grønn over at den ikke leveres i oransje lenger. Den er fantastisk slitesterk og har mange praktiske detaljer, blant annet de mest vanntette glidelåsene jeg har sett på noe som ikke er en tørrdrakt :)

IMG_0187.jpg

Seriøse WIS-tendenser når du matcher klokkeremmen med allværsjakka for å gå tur med bikkja :p