Leste om denne på Aperitif tidligere i uken, og den skuffet ikke! Beste <300kr Pinot på Polet jeg har smakt hittil
Vis vedlegg 170401
Kunne ikke vært mer enig @Golfballen!
Samme her i kveld, som du ser er det tomt. Fantastisk vin i klassen under 300
Vis vedlegg 170423
3 anbefalinger på rappen = sendte kona med hugselapp/bilde på polet idag
3 anbefalinger på rappen = sendte kona med hugselapp/bilde på polet idag![]()
...eller bruk stooore rødvinsglass hvis du har det. Lufting og konsumering i en og samme smellLuft den godt, det hadde den veldig godt av. Enorm forskjell på første og siste munnfull![]()
Aha. Det som er grunnen til at vinglass er enormt breie/store....eller bruk stooore rødvinsglass hvis du har det. Lufting og konsumering i en og samme smell![]()
3 anbefalinger på rappen = sendte kona med hugselapp/bilde på polet idag![]()
Har også denne «cult-vinen» liggende. Gleder meg til å smake!Røk på denne i går. Nå har ikke jeg drukket hvit burgund i denne prisklassen før, men dette er noe av det aller beste jeg har drukket. Litt vel lukket og veldig mye eik i starten, men karaffel gjorde susen!
Frisk, mineralsk, smørete, og en finish som varer og varer. Vis vedlegg 168105
Fikk den i gave i fjor, husker jeg riktig var det 2015 årgangen. Bare å glede seg!Har også denne «cult-vinen» liggende. Gleder meg til å smake!
Jeg har 2013-årgangen. Keen på «The Judge» varianten av denne årgangen og som Robert Parker ga 100 poeng!Fikk den i gave i fjor, husker jeg riktig var det 2015 årgangen. Bare å glede seg!
Glimrende vin dette. Nye TS-vinenGikk på en jeg også
Vis vedlegg 171385