Regulerbar seng

Jeg kjøpte regulerbar seng for noen år siden. Som jeg kanskje burde forutsett, så var denne funksjonen stor stas de tre første ukene, men så dabbet det av. Kan ikke huske sist jeg brukte funksjonen. Nå skal det sies at jeg i grunn kun bruker senga til å sove og «hurlumheie» i, og da er vannrett stilling best egnet. Dersom du leser mye på senga, hviler i løpet av dagen og annet, så kan regulering være greit. Jeg personlig kunne ikke tenke meg å bruke 18 lapper ekstra på det.
 
Jeg kjøpte regulerbar seng for noen år siden. Som jeg kanskje burde forutsett, så var denne funksjonen stor stas de tre første ukene, men så dabbet det av. Kan ikke huske sist jeg brukte funksjonen.

+1

Flyttet den ned i kjeller’n, nå gjesteseng. Burde heller brukt pengene på en Rolex.... Senger stiger ikke akkurat i verdi :mrgreen:

Jeg endte opp med en Jenssen et eller annet, som kostet en god industriarbeider månedslønn. De 18-lappene hadde jeg heller investert i en dyrere, vanlig seng. I beste TS-stil kan jo Hästens være et alternativ ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: sunshine
Er egentlig godt fornøyd da vi også har skjerm på rommet og jeg leser en del. Da er denne utrolig grei. Men synes det er litt knirk og skrik spesielt med hevet rygg. Synes også det er fantastisk å heve rygg litt ved forkjølelse eller hevet ben etter 12 timers jobbing og slitne ben. Hadde jeg kjøpt på ny? Det er jeg faktisk usikker på men heller mot ja.