Official Timekeeper
Visit Casio
00:00:00

Regulerbar seng

uret

Støttemedlem
Reg.
20. oktober 2014
Skal kjøpe ny dobbeltseng.
Hadde egentlig falt ned på en Svane kontinentalseng, da ekspeditrisen lurte på om det ikke ville være bedre å investere i en regulerbar versjon av samme seng.

Har ingen erfaring med dette, og det har i grunn aldri vært noe savn å kunne heve/senke overkropp eller bein.

Kan absolutt se fordelen med dette. Men på den annen side blir det jo en splitt i overmadrassen.

Er det noen som har erfaringer å dele? Det koster kr 18.000 på toppen av en allerede høy pris, så er veldig usikker. Nå mente hun i butikken at det er folk som kjøper både felger og bilstereo for prisen av denne sengen, så dette skulle være langt smartere disposisjon av gryna. Her inne kan vi muligens finne andre referansepunkt, men lot den ligge i dag.

Så, er det noen her med erfaring den ene eller andre veien rundt regulerbar seng, og som vil dele?
Brukes funksjonene, vil splitten i overmadrassen gi følelsen av å ligge i to sammenskjøvne senger og er det knirk og skrik og laber kvalitet på motorene?

Takker for alle innspill.

Reg.
6. mars 2017
Sted
Østlandet
Jeg kjøpte regulerbar seng for noen år siden. Som jeg kanskje burde forutsett, så var denne funksjonen stor stas de tre første ukene, men så dabbet det av. Kan ikke huske sist jeg brukte funksjonen. Nå skal det sies at jeg i grunn kun bruker senga til å sove og «hurlumheie» i, og da er vannrett stilling best egnet. Dersom du leser mye på senga, hviler i løpet av dagen og annet, så kan regulering være greit. Jeg personlig kunne ikke tenke meg å bruke 18 lapper ekstra på det.

Consigliere

Støttemedlem
Reg.
7. mars 2014
Jeg kjøpte regulerbar seng for noen år siden. Som jeg kanskje burde forutsett, så var denne funksjonen stor stas de tre første ukene, men så dabbet det av. Kan ikke huske sist jeg brukte funksjonen.
+1

Flyttet den ned i kjeller’n, nå gjesteseng. Burde heller brukt pengene på en Rolex.... Senger stiger ikke akkurat i verdi :mrgreen:

Jeg endte opp med en Jenssen et eller annet, som kostet en god industriarbeider månedslønn. De 18-lappene hadde jeg heller investert i en dyrere, vanlig seng. I beste TS-stil kan jo Hästens være et alternativ ;)

• Liker
Reaksjoner: sunshine

Tubbs

Støttemedlem
Reg.
24. oktober 2017
Sted
Stavanger
Er egentlig godt fornøyd da vi også har skjerm på rommet og jeg leser en del. Da er denne utrolig grei. Men synes det er litt knirk og skrik spesielt med hevet rygg. Synes også det er fantastisk å heve rygg litt ved forkjølelse eller hevet ben etter 12 timers jobbing og slitne ben. Hadde jeg kjøpt på ny? Det er jeg faktisk usikker på men heller mot ja.