Dagens klokke

Gromklokka får en liten pause, denne får være med på MC oljeskift
Seiko Samurai
x2.jpg


Så fort jobben er gjort blir det vel å sette på UN igjen. :D
 
Blant masse fint her i dag likte jeg også Ebelen til TheBoss. Flott vintage med skikkelig sjel.

Det kom en vintage her i dag også og den er selvfølgelig på plass. Unoboxing i "Galleriet".



061.jpg
 
Siden jeg skulle til Stavanger på jobb i dag fikk speedy lov å være med. Har man en klokke med chrono så bruker man den. :)
Fra Stavanger til Oslo 40' 23" - i lufta.


stav029.jpg
 
I dag fikk Sif luftet seg litt

2011-06-09173615.jpg


Den fikk bli med på øvelse mellom redningsskøyta og 330-skvadronen; ergo både badet og fløyet helikopter. Gøyal dag :)

2011-06-09183617.jpg
 
I dag fikk Sif luftet seg litt

2011-06-09173615.jpg


Den fikk bli med på øvelse mellom redningsskøyta og 330-skvadronen; ergo både badet og fløyet helikopter. Gøyal dag :)
Du har sikkert nevnt det eller blitt spurt før, men hva er diameter på den? Er produsenten fra Island det? Ser på tapatalk, men ser jo det står navnet på hovedstaden til Island på skiven nå når jeg brukte litt zoom ;)
 
Du har sikkert nevnt det eller blitt spurt før, men hva er diameter på den? Er produsenten fra Island det? Ser på tapatalk, men ser jo det står navnet på hovedstaden til Island på skiven nå når jeg brukte litt zoom ;)

Her finner du mer info om klokken. Den er 40mm :)
 
JS Watch ligger på Island ja, diamateren er 42mm mener jeg å huske. Skikkelig kule klokker, lyst på en selv! :p


Edit: Jayeff var før meg.. Og den der 40mm.. Nå har jeg enda mer lyst på den! Ikke tid for å selge din snart Jayeff? *plystre*
 
JS Watch ligger på Island ja, diamateren er 42mm mener jeg å huske. Skikkelig kule klokker, lyst på en selv! :p


Edit: Jayeff var før meg.. Og den der 40mm.. Nå har jeg enda mer lyst på den! Ikke tid for å selge din snart Jayeff? *plystre*

Den må du dra av min kalde, døde arm...
 
Den fikk bli med på øvelse mellom redningsskøyta og 330-skvadronen; ergo både badet og fløyet helikopter. Gøyal dag :)

Ja det er kjekt det der :) Vi var markører for 330 skvadronen i Bodø under militærtjenesten. Kjekk klokke og :)