Snilt priset tross alt![]()
Det er en veldig relativ påstand (gitt faktisk salgspris i butikk), men ja ift til de første Pepsiene som kom er det rett under
Her må jeg spørre om hva disse feilene er? Tviler ikke et sekund på at de er der, og flere til, men jeg er for uinnvidd til å se.Finn i hvertfall 3 feil ( jeg har flere..
Blir umulig for han å slette innleggene dine herHan la ut denne påFacebook Rolex siden på fredag/lørdag, jeg svarte forsiktig at denne kanskje ikke va helt urørt og han svarte med å slette mitt innlegg. Mye dritt på PM men dere kan selv se på glass, campers, visere...
Det gir omtrent samne troverdighet som å være diktator i en selverklært stat.Blir umulig for han å slette innleggene dine her
Edit: Har aldri helt skjønt hvorfor det å være admin i ulike FB i utgangspunktet automatisk skal gi så mye troverdighet. Er ikke FB grobunnen for svindelforsøk og det som verre er?
Aldri kjøp vintage uten å ha fått klarsignal fra Mvh Tom førstO yes, han startet med å slette min kommentar " denne er vel ikke urørt , fin klokke uansett", bedrageri er dessverre lett å gjennomføre. Sjekk ordlyden i annonsen - denne er URØRT og ligget i en skuff siden tidenes morgen , Påstår at denne er urørt siden den kom fra fabrikk???? Det er lett å se at denne har et serviceglass som er betydelig LAVERE og mindre firkantet enn originalt, visere fra Tritiumtiden gir gjerne en mørkere patina enn timemarkørene grunnet oksygentilgang fra begge sider. Chamfers som han påstår gidder jeg ikke å komme inn på . Dette handler kun om kompetanse. Mvh Tom