Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Tror det er mange som fisker etter kontaktinfo da mer info på deg er synlig om du svarer og de kan gå inn på din profil. Forsøkte å selge noe klokkerelatert her om dagen til et par hundre kroner og ble enige om pris og møtested rett bort i gata for der jeg bor. Han ville fortsatt ha min adresse og da han spurte hvor jeg bodde for femte gang, sluttet jeg å svare. Makan til stekt løk!

Høres ut som noen har tenkt seg til å besøke et klokkesamlers hus på sommeren:rolleyes:

• Liker
Reaksjoner: Qwestern
Folk som kombinerer ferier med permisjoner (fermisjon?) og dermed er ute av drift i 4-5 måneder. Ekstra bonus til dem som tar 1 dag på hjemmekontor i uken og dermed kan strekke det hele over enda lengre tid. Enda en ekstra bonus om de samtidig har tatt på seg roller i diverse prosjekter samtidig med denne Odysseen av en "fermisjon"

Eg er veldig usikker på om eg helt liker et totalforbud mot pelsdyr ... Heller Microplast liksom?
Folk e muligens blitt litt hysteriske . På tide å roe ned inntak av soyahavregrauten og rar kaffi.

Du kan ikke se bort fra en anti-pels kampanje som kanskje er finansiert av investører som er koblet i noen bestemt industri.
At en aktør dør ut på markedet, gir alltid plass til en annen.

• Liker
Reaksjoner: Grendel
D2C5249A-5011-4E13-920B-E67D3302A13A.jpeg

Mangler bare 19000 utropstegn, så hadde denne annonsen vært perfekt..
Ser ikke poenget med å pepre annonsene sine fulle med emojis.

Redigert:
Folk som kombinerer ferier med permisjoner (fermisjon?) og dermed er ute av drift i 4-5 måneder. Ekstra bonus til dem som tar 1 dag på hjemmekontor i uken og dermed kan strekke det hele over enda lengre tid. Enda en ekstra bonus om de samtidig har tatt på seg roller i diverse prosjekter samtidig med denne Odysseen av en "fermisjon"

Moahaha, jeg skal ha fermisjon fra midten av juli til slutten av november, og jeg skal nyte hvert minutt!! :D