Høstdepresjon

Fantastisk å komme hjem etter begivenhetsrike dager i London og Oslo og slappe av 1 time med dette eventyret.
Takk for at du tar deg tid, Eivind.

Vil legge til at jeg synes at for meg er Chronometre Contemporain en av de tre beste klokkene når det kommer til eksekusjon og singularitet sammen med Chronometre Bleu og Credor Eichi.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Fantastisk å komme hjem etter begivenhetsrike dager i London og Oslo og slappe av 1 time med dette eventyret.
Takk for at du tar deg tid, Eivind.

Vil legge til at jeg synes at for meg er Chronometre Contemporain en av de tre beste klokkene når det kommer til eksekusjon og singularitet sammen med Chronometre Bleu og Credor Eichi.

Takk for at du setter pris på tråden.
Var jo i sin tid ment som en emo-tråd. Men nu går alt så meget bedre.
 
  • Liker
Reaksjoner: Vegard1980
For eit klokkeeventyr de har hatt! Og for ein forteljarkunst du viser! I både tekst bilete og video. Det er, som andre også har påpeika, nesten som å vere der. Tusen takk for at du deler. Eg kosar meg glugg med denne tråden.
 
  • Liker
Reaksjoner: Vegard1980 og Edzilla
For eit klokkeeventyr de har hatt! Og for ein forteljarkunst du viser! I både tekst bilete og video. Det er, som andre også har påpeika, nesten som å vere der. Tusen takk for at du deler. Eg kosar meg glugg med denne tråden.

Virkelig hyggelig å lese det du skriver @Mickey
Er min glede å kunne dele denne og andre eventyr med dere.
 
  • Liker
Reaksjoner: Mickey
Fikk for andre gang i mitt liv testet drømmeklokken. Forrige gang var det hos David Duggan i Burlington Arcade november 2014. Denne gangen er vi hjemme ved kjøkkenbordet. Oh´lord! For et mesterverk!
IMG_1429.JPG
IMG_1437.JPG
IMG_1433.JPG
IMG_1443.JPG
IMG_1435.JPG
IMG_4411.JPG
IMG_6993.JPG