Hva leser dere om dagen?

Jeg liker å sjonglere med fler bøker samtidig, så nå har jeg også gått igang med "Napoleon" av Herman Lindqvist. Utrolig bra skrevet, og jeg må jo si at Nabbulione Buonaparte (som er den opprinnelige korsikanske skrivemåten av navnet hans) er en nutrolig fascinerende person. Anbefales på det sterkeste!
 
Holder på med 1Q84 av Murakami nå, ikke fått lest så fryktelig langt enda, men so far so good. Virket ikke som dagbladets anmelder var like imponert, men Murakami er litt "aquired taste" og de fleste andre anmeldelser er (særs) positive så jeg tar ikke DB.no's mening så alt for tungt ;).
 
Ørlite off-topic, men har noen "suksess" med lesebrett?

Selv er det bokfølelsen og mangel av nettleser som gjør at alt over 10 sider må være i papirform.
 
Leser en del på Kindle selv, med stor glede :)
Var litt skeptisk til å lese "digitalt" etter å ha prøvd det på iPad men fikk låne et Sony-brett av en kompis, da var jeg solgt. Bestilte en Kindle sporenstreks og har nå rundt 30 bøker på samvittigheten.
Får faktisk en fin bokfølelse av den :)
Anbefales absolutt.
 
Er også veldig fornøyd med min Kindle og kan anbefale den på det varmeste:D

Hvordan er utvalget norske bøker? Og går det ann å bruke den til annet enn lesing? Jeg hører alltid på musikk når jeg leser, så hadde vært ok å ha det på samme "dingsen"
 
Jeg ble såpass begeistret over "A Game of Thrones" tv-serien at jeg også har kastet meg over A Song of Ice and Fire i bokform. Jeg er ikke noen stor fantasy-fan, men dette er jo spennende greier :) Ypperlig sommelektyre, jeg kommer nok til å sluke mesteparten av serien i løpet av sommerferien.
 
Ble ferdig med Murakamis 1Q84 for en liten stund siden, den var absolutt verdt å lese tross muggen anmeldelse fra db.no. Gleder meg til siste boken som kommer til neste år nå :).
 
Jeg ble såpass begeistret over "A Game of Thrones" tv-serien at jeg også har kastet meg over A Song of Ice and Fire i bokform. Jeg er ikke noen stor fantasy-fan, men dette er jo spennende greier :) Ypperlig sommelektyre, jeg kommer nok til å sluke mesteparten av serien i løpet av sommerferien.

Digger denne tv serien jeg også! Har vurdert å begynne på bøkene også...

Ble ferdig med Murakamis 1Q84 for en liten stund siden, den var absolutt verdt å lese tross muggen anmeldelse fra db.no. Gleder meg til siste boken som kommer til neste år nå :).

Er halvveis i 1Q84, den er forvirrende og meget god..
 
Jeg ble såpass begeistret over "A Game of Thrones" tv-serien at jeg også har kastet meg over A Song of Ice and Fire i bokform. Jeg er ikke noen stor fantasy-fan, men dette er jo spennende greier :) Ypperlig sommelektyre, jeg kommer nok til å sluke mesteparten av serien i løpet av sommerferien.

Liker også den serien, derfor er jeg usikker på om jeg bør lese bøkene. Plutselig vet jeg hva som skjer.

Noe som for så vidt ikke var noe problem med "The Walking Dead". Har nettopp lest Compendium 1, som vel der de første 48 nummerene av tegneserien. Den er veldig forskjellig fra TV-serien, og anbefales. (TV-serien anbefales for all del også, altså)
 
179708.jpg
 
Anbefaler å lese Game of thrones bøkene viss dere liker serien (viss det er noen som i det hele tatt ikke liker den), du får mer ut av karakterene og hele historien. Serien er jo og fantastisk og gjør ingen spotte på bøkene.
 
Anbefaler å lese Game of thrones bøkene viss dere liker serien (viss det er noen som i det hele tatt ikke liker den), du får mer ut av karakterene og hele historien. Serien er jo og fantastisk og gjør ingen spotte på bøkene.

Har tenkt tanken.. Digger serien, men vil jo få avslørt handlingen dersom jeg leser bøkene..

Forresten, hvor lenge må vi vente på sesong 2, er allerede utålmodig, siste episoden var rå!
 
Har tenkt tanken.. Digger serien, men vil jo få avslørt handlingen dersom jeg leser bøkene..

Forresten, hvor lenge må vi vente på sesong 2, er allerede utålmodig, siste episoden var rå!

Du må nok vente i et år, jeg klarer det ihvertfall ikke. Blir vel til at jeg leser alle 4 no, så får jeg kose meg med serien når den kommer om et år.
 
Anbefaler å lese Game of thrones bøkene viss dere liker serien (viss det er noen som i det hele tatt ikke liker den), du får mer ut av karakterene og hele historien. Serien er jo og fantastisk og gjør ingen spotte på bøkene.

+1!!

Er helt oppslukt av disse bøkene!! Har vært så opptatt med dem at jeg ikke her rukket å begynne på serien, men får forhåpentligvis tid til det snart. Begynner straks på bok 4.