En del Pam til salgs i det siste..
Ett av de sikreste vårtegnene
Men virker som labert marked for de nå?
En del Pam til salgs i det siste..
Håper de strammer inn porteføljen i år. Slutter med dameklokker og alt som er under 44mm og under 150m WR. Hvis de skal holde på kultfølgere og eksklusiviteten må de skjerpe seg. Klokkehistorien er strødd av merker som har sklidd helt ut.Håper interessen for PAMs tar seg opp igjen snart. En liten fugl har sagt de kommer med masse nytt i år. Kanskje tone ned disse limited utgivelsene bare![]()
Modellen satt til side, jeg synes reimen på den nye Mike Horn Edition er flott!
Vis vedlegg 129898
Håper de strammer inn porteføljen i år. Slutter med dameklokker og alt som er under 44mm og under 150m WR. Hvis de skal holde på kultfølgere og eksklusiviteten må de skjerpe seg. Klokkehistorien er strødd av merker som har sklidd helt ut.
Får holde tråden aktiv mens vi venter på å få tilbake Panerai underforumet ( PS jeg nekter å fornye mitt støttemedlemskap før dette skjer, tilbyder må begynne å høre på kundene sine).
Hei! Anbefaler at du prøver klokkene på dersom du har anledning. Jeg var hellig overbevist om at jeg måtte kjøpe 42 mm, selv om jeg hadde lyst på en i 44 mm. Mine håndledd måler ca. 18 cm, altså relativt normalt. Jeg var overrasket over hvor godt 44 mm satt på hånden, og endte opp med en PAM 510 i Luminor-serien. Luminorkassen bærer mindre enn Luminor 1950-kassen. Manuelt opptrekk gjør også at 510 (og f. eks. 560) ikke bærer så høyt. Panerai skal være litt store! Aller helst skulle jeg ønske at jeg passet en 372 i 47 mm, men den ble STOR... Anbefales på det sterkeste, min får mye armtidHeisann. Veldig nysgjerrig og lysten på en Panerai.. med mine slanke håndledd og smak for ikke de største klokkene har jeg snuset på Pam01392 på 42mm. Er det andre på denne størrelsen som kunne passe meg? Har ikke utelukket 44mm, bare har d for meg at den blir for stor, mulig jeg tar feil? Tips på modeller mottas med takk
Får holde tråden aktiv mens vi venter på å få tilbake Panerai underforumet ( PS jeg nekter å fornye mitt støttemedlemskap før dette skjer, tilbyder må begynne å høre på kundene sine).