chrbir
Støttemedlem
Kan også vrenges helt:Det nye uret fra Ming ser jo unektelig pent ut, men har de ikke montert remmen feil vei på bildet?
Vis vedlegg 129026
Kan også vrenges helt:Det nye uret fra Ming ser jo unektelig pent ut, men har de ikke montert remmen feil vei på bildet?
Vis vedlegg 129026
Se 1:20 og litt ut i denne videoen, så skjønner man greia. "A language a lot of the young generation use....shorten language", og 3:10 "Opening on the dial...the screens are big...phone, TV...". Oh boy. Det forklarer en god del.
Når det er sagt, se også 7:28 for Minute Repeater.Den er nydelig.
Se 1:20 og litt ut i denne videoen, så skjønner man greia. "A language a lot of the young generation use....shorten language", og 3:10 "Opening on the dial...the screens are big...phone, TV...". Oh boy. Det forklarer en god del.
Det kan hende det bare er jeg som er gammel - men det lukter veldig av mangel på visjon og påfølgende komitédesign og fokusgrupper dette her.
Veldig få gode produkter uansett bransje blir skapt utifra problemstillingen "vi må løse problem X for selskapet vårt, la oss ha en brainstorming og finne på noe lurt".
Det kan hende det bare er jeg som er gammel - men det lukter veldig av mangel på visjon og påfølgende komitédesign og fokusgrupper dette her.
Tror du har helt rett. Komitédesign utført i samarbeid med fokusgrupper er ikke akkurat kjent for å være en oppskrift for hverken kreativitet eller nyvinning. Resultatet blir ofte det motsatte av tidløshet, og hele konseptet går gjerne ut på dato før varen i det hele tatt rekker å treffe butikkhyllene. Dette fordi det ikke vokser naturlig ut av en autentisk kreativ inspirasjon, men skal skapes innenfor kunstige rammer, gjerne gitt av en gjeng lattedrikkende hipsters som går med skinnjakke innendørs i 24 grader.
"Creativity is not a democracy"
Our species is the only creative species, and it has only one creative instrument, the individual mind and spirit of man. Nothing was ever created by two men. There are no good collaborations, whether in music, in art, in poetry, in mathematics, in philosophy. Once the miracle of creation has taken place, the group can build and extend it, but the group never invents anything. The preciousness lies in the lonely mind of a man.
-John Steinbeck, East of Eden
Jeg holdt ut i drøyt to minutter - så ble det spontan latter etterfulgt av behov for pute.Se 1:20 og litt ut i denne videoen, så skjønner man greia. "A language a lot of the young generation use....shorten language", og 3:10 "Opening on the dial...the screens are big...phone, TV...". Oh boy. Det forklarer en god del.
Hei hei tidssonen! Jeg lurer på om det er noen her inne som har prøvd både Hamilton Khaki King II (ref. H64455133) og Hamilton Khaki Field 38 mm (ref. H70455133) ? Ser de ligger på ca samme pris på urverket.no, og er intressert i begge to, men kan dessverre ikke kjøpe begge. Det jeg er mest usikker på er størrelsen og formen på urkassen, for utifra hva jeg har lest har de samme urverk. Er vant til å bruke 38 mm klokker, så vil en 40 mm bli veldi mye større?