Rolex Daytona-tråden

Perfekt til pool parties:)
DEE217B4-5544-4CFC-8CCB-24DBF31D1D74.jpeg
 
Vil jeg angre på denne skiva? Kanskje vanskelig å svare på men synspunkter ønskes :). Har også vurdert hvit skive tidligere men etter å ha sett champagne skiva live ble plutselig hvit skive veldig «hardt» i forhold.

C4CA55ED-78B3-4C84-9786-DEB4DFBD05E2.jpeg
 
Vil jeg angre på denne skiva? Kanskje vanskelig å svare på men synspunkter ønskes :). Har også vurdert hvit skive tidligere men etter å ha sett champagne skiva live ble plutselig hvit skive veldig «hardt» i forhold.

Vis vedlegg 127757

IMO litt too much. Den svarte skiva er min 116503-fav.
88994411-CE5D-4F4C-8DA2-9F2FE8410C9F.png

Litt uheldig med screenshot-en der:) Men du skjønner hva jeg mener. Tok iallefall ikke bilde av den knuste skjermen!
 
  • Liker
Reaksjoner: Sylar
Vil jeg angre på denne skiva? Kanskje vanskelig å svare på men synspunkter ønskes :). Har også vurdert hvit skive tidligere men etter å ha sett champagne skiva live ble plutselig hvit skive veldig «hardt» i forhold.

Vis vedlegg 127757
Jeg liker den. Sett mange flotte bilder av @Hansaeng sin.
Men enig med Genta, TT Daytona med sort skive er røffere!
 
  • Liker
Reaksjoner: Sylar
Vil jeg angre på denne skiva? Kanskje vanskelig å svare på men synspunkter ønskes :). Har også vurdert hvit skive tidligere men etter å ha sett champagne skiva live ble plutselig hvit skive veldig «hardt» i forhold.

Vis vedlegg 127757
Liker best den komboen du har valgt. Det blir for meg mer elegant når skiven har samme farge som bezelen, kontrastfarge gjør at det skjer altfor mye på modeller med gullbezel.
 
  • Liker
Reaksjoner: Sylar