Jeg har stått 2 år på venteliste. Venter fortsatt..
Må med andre ord finne den på gråmarkedet da.
Må bare spørre @haavo
Du kjøpte din Bleu i 2016, solgte den i 2016 for å bygge hus, men samtidig satte du deg på liste for en ny Bleu i samme år?
Jepp. Eller begynnelsen av 2017
Blir så episk, vi får lage reisebrev!Skulle aldri ha solgt CB790. De som er i produksjon nå har ikke den samme syke skiva, og kassen er litt endret.
Blir spennende å se hvordan skiven og kassen blir produsert når jeg og @andres skal på besøk hos Les Cadraniers de Genève i mars.
Det høres jo litt rart ut siden skiven er en så stor del av designuttrykket og salgsargumentet for klokken. Hva er forskjellen på kassen?Skulle aldri ha solgt CB790. De som er i produksjon nå har ikke den samme syke skiva, og kassen er litt endret.
Blir spennende å se hvordan skiven og kassen blir produsert når jeg og @andres skal på besøk hos Les Cadraniers de Genève i mars.
Det høres jo litt rart ut siden skiven er en så stor del av designuttrykket og salgsargumentet for klokken. Hva er forskjellen på kassen?
Jeg bestilte min Bleu i oktober 2017 fra William & Son i London og fikk den levert i forrige uke. Verdt å vente på!Hva er veien å gå for en CB nå til dags?
Ser det ligger noen på Chrono24.
Jeg bestilte min Bleu i oktober 2017 fra William & Son i London og fikk den levert i forrige uke. Verdt å vente på!Vis vedlegg 125584