- Medlem
- 12. sep. 2013
Kunne vært utkledd som "Grindle"/"Narr" med den denne på lankenHvis du kan gå med rød dress klarer du denne også. Bare å kjøre på!
Kunne vært utkledd som "Grindle"/"Narr" med den denne på lankenHvis du kan gå med rød dress klarer du denne også. Bare å kjøre på!
Mente du @Grendel?Kunne vært utkledd som "Grindle"/"Narr" med den denne på lanken![]()
Sorry! Med utgangspunkt i et så pent ur som matcher Oyster i utgangspunktet. Diskutere subjektive oppfatninger er et "mine felt". Ville tatt den av fort som...med mindre du vil være den som ikke følger strømmen. Liker mentaliteten men her blir det i mitt ståsted helt feil. Ville aldri vurdert Jubilee på Daytona 16520 som er det som kunne være reelt i mitt tilfelle. Aldri!Vis vedlegg 123023
Hva synes dere om jubilee?
Takk for korreksjon. Tror selv gult gull ikke passer mitt "image" da jeg liker å tro at min personlighet skal ha æren for eventuell oppmerksomhet og ikke fyrlykten på armen. Liker tanken på å kunne "slå ut håret" da stål er gjennomgående i samlingen.Mente du @Grendel?
Jøss!Takk for korreksjon. Tror selv gult gull ikke passer mitt "image" da jeg liker å tro at min personlighet skal ha æren for eventuell oppmerksomhet og ikke fyrlykten på armen. Liker tanken på å kunne "slå ut håret" da stål er gjennomgående i samlingen.
Om @Tom Henriksen backer opp om at en Daytona blir mer macho med diamanter, så legger jeg det inn i 2019-planene.
Kjør påOm @Tom Henriksen backer opp om at en Daytona blir mer macho med diamanter, så legger jeg det inn i 2019-planene.
Hmmm, går det greit Tom? Er alvorlig bekymret.Kjør på![]()
Prøver for en gangs skyld å se positive muligheter for et vakkert kvinneur.Hmmm, går det greit Tom? Er alvorlig bekymret.![]()