Dagens klokke

Doxa

Dagens Doxa, på oransje gummirem

IMG_0161.jpg
 
Tilbake på originallenke etter et par dager på Nato.
Vet ikke hvorfor men, denne passer bare best med denne lenka IMO

Tilbake_lenke.jpg

Nice! Hva er egentlig dette? Ser ut som en 2254 med 2255-bezel? Eller er det bare fargene på bildet som er litt misvisende?
 
Måtte prøve juniors Seiko. Har ingen Seikoer selv, men det må det kanskje bli en ordning på. Liker den svært godt!

L1000505.jpg
 
Nice! Hva er egentlig dette? Ser ut som en 2254 med 2255-bezel? Eller er det bare fargene på bildet som er litt misvisende?

Omega Seamaster Automatic 150th Anniversary Limited Edition (full size) on bracelet in Titanium (Ref. 2232.30.00).
Skiven er grå og bezel er i hvitt gull, laget i 1848 eks.
Har hatt den siden den kom ut i 1998 og har stort sett brukt den som en "daily beater" noe den bærer litt preg av.
 
Pen klokke, Helsvett - uten forkleinelse til dere andre.

Håper jeg snart kan fremvise noe nytt på armen selv, men inntil videre får jeg holde meg i kommentatorboksen.
 
Stilig kombo semmern! Doxa her i dag og, elsker følelsen av sommer:)

2ed4e545-6a99-d8c9.jpg

Nice :) Doxa er så rå! Det er liksom ingen tvil om hva en har på armen, den syns fra lang avstand, enten det er en Professional, en Sharkhunter eller noen av de andre modellene.

Originalt sitter jo samme lenken på min Doxa. Fulgte det med sort gummirem til din klokke da du kjøpte den?
 
Hadde et særdeles hyggelig møte med frodo over en kaffe i solskinnet i dag. Det ble en god times prat om klokker, vær og vind mens kidsa kunne utfolde seg i en fontene uten vann. Pappaperm er i grunn helt ålreit :p
4986ffab.jpg
 
Nice :) Doxa er så rå! Det er liksom ingen tvil om hva en har på armen, den syns fra lang avstand, enten det er en Professional, en Sharkhunter eller noen av de andre modellene.

Originalt sitter jo samme lenken på min Doxa. Fulgte det med sort gummirem til din klokke da du kjøpte den?

Originalt fra fabrikken fulgte det nok med en gummirem i samme stil som din. Klokken min tok en omvei om flere eiere før den kom til meg, så reimen har forsvunnet på veien.. Jeg lurer på å kjøpe en Isofrane gummistrap som lovprises sånn rundt på nettet, får se hva det blir til :)

5434ce1a-73e0-4257.jpg
 
Hadde et særdeles hyggelig møte med frodo over en kaffe i solskinnet i dag. Det ble en god times prat om klokker, vær og vind mens kidsa kunne utfolde seg i en fontene uten vann. Pappaperm er i grunn helt ålreit :p
4986ffab.jpg

Takk for meget hyggelig stund i dag, sjuli_123! Gleder meg allerede til neste uke!:D
 
Har nettop kommet hjem fra bursdagsmiddag for en kompis med hans familie på Alex Sushi. Tror jeg aldri har vært så mett før :D
Vurderer sterkt å bestille en ISOfrane strap til denne klokken

10052011655.jpg


M