Hva gjør du og din klokke akkurat nå?

Lufter hunden.

C063E10F-B62A-446B-970D-0189AC1D2D25.jpeg
 
Funderer fortsatt på hvorfor ikke flere har fått opp øynene for DJ36.

For min del er den for liten, ser gammeldags ut og har den "railroad-track tingen" rundt skiven som ikke ser bra ut i mine øyne. Derfor har jeg valgt DJ41 isteden :)

Dog skal det sies at kona er veldig fornøyd med sin DJ36 - Den har diamanter på timemarkørene og da slipper man railroad-track.

Edit: Mener selvsagt ikke dette som kritikk av @Edzillas valg - det er kun som svar på hvorfor JEG ikke har fått øynene opp for DJ36
 
Redigert:
Funderer fortsatt på hvorfor ikke flere har fått opp øynene for DJ36. Vanvittig mye klokke for pengene. Går bokstavelig talt til alt.
Vis vedlegg 108532
Enig. Svært pen og tåler antageligvis å utsettes for omtrent samme behandling som en sub. Jeg har en stund gått med skumle planer om å klare meg med én klokke og dette er en god kandidat. Spørsmålet er bare med hvilken skive, bezel og lenke? Kombinasjonene er utallige og mine preferenser endrer seg fra dag til dag. Og skulle man ventet på den med nytt urverk og justert kasseform som etter alle solemerker kommer til neste år? Har tilogmed lekt med tanken på den i everose som kom i år. Men den du har er svært stilren og flott, det skal sies.
 
For min del er den for liten, ser gammeldags ut og har den "railroad-track tingen" rundt skiven som ikke ser bra ut i mine øyne. Derfor har jeg valgt DJ41 isteden :)

Dog skal det sies at kona er veldig fornøyd med sin DJ36 - Den har diamanter på timemarkørene og da slipper man railroad-track.
Helt enig med deg der. Jeg synes DJ36 er for liten og feminin for en mann, det er jo mange kvinner som har denne inkl. også min kone og ja den appellerer til dem. Kona di bekrefter jo det. Jeg kunne aldri gå rundt med den på armen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Funderer fortsatt på hvorfor ikke flere har fått opp øynene for DJ36. Vanvittig mye klokke for pengene. Går bokstavelig talt til alt.

I mine øyne er den helt perfekt!
Men(!) den funker virkelig ikke for meg som noe annet en et penere ur til dress eller lignende.
Det kommer jo selvsagt an på hvem den bæres av, men dersom bæreren er av en viss størrelse, må jeg si at den blir for liten - dessverre!

Jeg skulle ønske den funket for meg, for da hadde one-Watch-drømmen blitt oppfylt på null komma null :)
 
Helt enig med deg der. Jeg synes DJ36 er for liten og feminin for en mann, det er jo mange kvinner som har denne inkl. også min kone og ja den appellerer til dem. Kona di bekrefter jo det. Jeg kunne aldri gå rundt med den på armen.

At den er «femi» eller populær blant kvinnfolk betyr ikke at det er en dameklokke. På samme måte som at Daytona fortsatt ikke er noen dameklokke, selv om fru Beckham er en av de største forbrukerene av Daytona.
Tror heller at det er trenden som har gjort at DJ36 er blitt en glemt perle. Synd for mange. Men jeg har virkelig oppdaget den på nytt.
Helt perfekt selv på mine hårete armer som er langt fra noen speidepikehåndledd.
014AE3FE-C08C-4FF0-8604-39D1A851AF68.jpeg
 
At den er «femi» eller populær blant kvinnfolk betyr ikke at det er en dameklokke. På samme måte som at Daytona fortsatt ikke er noen dameklokke, selv om fru Beckham er en av de største forbrukerene av Daytona.
Tror heller at det er trenden som har gjort at DJ36 er blitt en glemt perle. Synd for mange. Men jeg har virkelig oppdaget den på nytt.
Helt perfekt selv på mine hårete armer som er langt fra noen speidepikehåndledd.
Vis vedlegg 108563

Den er utrolig flott og særlig med den hvite skiven! De nyere DJ virker også som svært solide. Kan nok lett gå til alt. Og jeg heller til å tenke at det like gjerne er et sportsur som «et rent dress-ur». Og størrelsen.. Perfekt etter min smak! Gi gjerne beskjed om noen har en de vil selge/bytte.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
At den er «femi» eller populær blant kvinnfolk betyr ikke at det er en dameklokke. På samme måte som at Daytona fortsatt ikke er noen dameklokke, selv om fru Beckham er en av de største forbrukerene av Daytona.
Tror heller at det er trenden som har gjort at DJ36 er blitt en glemt perle. Synd for mange. Men jeg har virkelig oppdaget den på nytt.
Helt perfekt selv på mine hårete armer som er langt fra noen speidepikehåndledd.
Vis vedlegg 108563
Ser din sveitsiske 36mm, med en japansk 36mm.
0FE9F619-D031-42C0-BC16-1143C25D3DF0.jpeg
351B8EA0-D4BB-4764-A781-CD804647B23E.png

Denne skiven er for fin til å ikke vises frem, og kan jeg bære 36mm på mine armer, kan alle.