Takk, tror målet er flyttet bittelite gran, mangler jo en GMT og en Panerai med «1950» kasseSå kjedelig nå er du jo i mål. Hva ska du nå bedrive tiden med
Gratulerer så meget. Skulle selv ha hvit men ble sort da jeg knakk på ventetiden.![]()
Takk, tror målet er flyttet bittelite gran, mangler jo en GMT og en Panerai med «1950» kasseSå kjedelig nå er du jo i mål. Hva ska du nå bedrive tiden med
Gratulerer så meget. Skulle selv ha hvit men ble sort da jeg knakk på ventetiden.![]()
Godt å høre var bekymret et øyeblikk der.Takk, tror målet er flyttet bittelite gran, mangler jo en GMT og en Panerai med «1950» kasse![]()
Takk - de fikk inn en hvit og en sort idag, lurer på hvem den sorte går til?Gratulerer @Gin! Da er det ett knepp nærmere til jeg får min!!![]()
Sikkert han derre Finn Bruker, eller hva han nå heter?Takk - de fikk inn en hvit og en sort idag, lurer på hvem den sorte går til?
Gratulerer @Gin! Da er det ett knepp nærmere til jeg får min!!![]()
Har ikke lyst til å si noe konkret om dette, da jeg helt sikkert har "sneket" forbi noen i køen, men andre har jo også sikkert "sneket" seg forbi meg igjen. Så det jeg prøver å si er at ventelistene hos alle AD'r f.t. er dynamiske - for å si det slik.Hvor lang ventetid ble det fra bestilling til leveranse @Gin ?
Hvorfor er det ingen kjærlighet til denne Zenithtona ?
https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=112972857