Dagens klokke

Søndag er tydeligvis Rolex-dag. Startet med 14060, men så smøg denne seg på.:D
DSCF00035.jpg
 
Tre TS'ere på guttatur i "50-års jubileum" relatert til Tidssonen :)

Beklager, men bildet er desverre fra igår.


e67acdb8.jpg
 
Er det ofte du finner noe?
Føler av og til at de kan være svært overpriset.

Liker AP din, pent.

Takk for det, jeg har vel ikke gjort de store klokkefunnene på
loppemarked annen enn en eller annen hånd trukket Certina.
Leter mest etter LP plater og gammel optikk (Kikkerter,kameraer)
Kjøpte et sigarett etui i sølv igår, morsomt med sølv da man kan
lett identifisere og datere ut i fra stempelene:D
 
Denne kommer nok ikke av på en stund.

DSCF00082.jpg

Det er detaljene som teller!
De fetere viserne løfter denne til uante høyder IMO
Kjenner at til og med jeg får følelser for Rolex!

Denne sitter igjen på min arm etter en liten pause i winderen, ble vintage gull seamaster i 50 årslag igår.
Kan ikke få fullrost denne! Er så utrolig fornøyd! (1. mai idag, ikke 31 april, er det så nøye da)?

 
Redigert:
IWC Porsche Design

M_R: elsker AP'en din! Loppemarked er helvete.

Takker for det, ja det kan være et sannt helvete. Problemet i år var at alle holdt
loppemarked samtidig;)

IMG_4713.jpg


PS: Hviler armen idag med en IWC i titan og kompositt. Deilig med en lett klokke
i ny og ne....
 
c096d109-5cde-1255.jpg


Våre kunder kan ta det med ro og vite at leveransene vil gå på skinner når de blir timet med en 16610 ;).

Linjekort på vei inn i en 380 g7.
 
Vet at mange på forumet har mindre til overs for TH.
Dessuten er Grand Carrera-serien enten elsk-hat.

Jeg kan uansett, med hånden på hjertet, si at finishen på denne er utrolig god! Langt over andre TH-klokker jeg har pøvd tidligere. skiven er virkelig noe av det flotteste jeg har sett og AR-coatingen er helt der oppe sammen med Breitling.

IMG_0097.jpg


IMG_0098.jpg


IMG_0099.jpg
 
Vet at mange på forumet har mindre til overs for TH.
Dessuten er Grand Carrera-serien enten elsk-hat.

Jeg kan uansett, med hånden på hjertet, si at finishen på denne er utrolig god! Langt over andre TH-klokker jeg har pøvd tidligere. skiven er virkelig noe av det flotteste jeg har sett og AR-coatingen er helt der oppe sammen med Breitling.

IMG_0097.jpg


Oi,oi.....det var en fet klokke;) får mer og mer sansen for "hvite" klokker....
Mvh
Timebandit
 
Kjøpte denne i den tro at det var nå greit å ha en klokke til finere anledninger og at den kanskje kom til å bli liggende endel i ro.
Nå er det vel halvannen måned siden jeg fikk den, og den har seilet opp som den mest brukte klokka for øyeblikket. Ekstremt fornøyd med Datejusten. Særdeles komfortabel, perfekt størrelse og en enorm 'wrist presence'.
Ofte blir jeg bare sittende å bekrakte den, vri litt rundt på den og se lyset utfolde seg i hvitgull bezelen eller glinse i skiva.
Og det beste er at klokka nesten for billig å regne.

Har fått meg et par rimelige lærremmer - brun og svart. Gjør slett ikke skam på den.

5678751947_8b3b2b4459_o.jpg