Bedre å kjøpe ferdig og heller betale litt extraAlle vil ha ur med patina, men ingen vil lage den![]()
Men kam godt forstå at en ikke vil ha med en såpass kostbar sak i førstegangs tjeneste
Bedre å kjøpe ferdig og heller betale litt extraAlle vil ha ur med patina, men ingen vil lage den![]()
Takk for tips, jeg blir sendt til Skjold leir førstkommende januar, i ingeniørbataljonen.Fornuftig av trådstarter uansett hva andre mener om patina etc.
Som nevnt vil Forsvaret ikke dekke det dersom den blir skadet eller du mister den.
Kjøp deg en Casio G-Shock med solcelle og to tidssoner. To tidssoner er alltid greit da man ofte opererer med zulu-tid på øvelser (og skarpe operasjoner). Eller om man tjenestegjør i utlandet. Med solcelle unngår du at den går tom for strøm.
Varer «evig»..
Jeg anbefaler alltid Casio G-Shock 6900 1-DR. Den har alt du trenger og ikke noe annet unødvendig tull.
Jeg er i uniform selv, og jeg har brukt min fast i tjeneste siden 2011 og den har fått mye juling. Gav også samme i gave til min sønn når han begynte. Han er i en av Forsvarets spesialavdelinger og jeg kan love den har fått tøff behandling, men funker like bra.
Og så har du Rolex’en hjemme i en boks og bruker den på perm som andre sa.
Hvor skal du tjenestegjøre i førstegangstjenesten?