Gullkorn fra Finn.no

Jeg mener forøvrig å huske at da alle på Klokkeriet skulle ha Seiko SNKK (Patek Nautilus lookaliken) så gikk de for nesten tigangeren av hva de kosta fra Singapore.
 
  • Liker
Reaksjoner: CaveMan
"Vanskelig å få tak i" og "perfekt hvis du vil se ut som en boss"
image.png
image.png
 
Den kommentaren burde vært første treff på google ved søk etter two-tone. Snakk om inner-tier melding :)
Eller som Hodinkee skriver i omtalen av den nye gmt'en:

" A gold and steel Datejust carried with it a little bit of a stigma in quote serious unquote watch circles for a while; there was a persistent notion that such a watch would be most likely to be worn by someone who wanted something a bit flashy but couldn't afford the upcharge for a solid gold watch – a wannabe, to put it uncharitably."

https://www.hodinkee.com/articles/t...gmt-master-ii-in-oystersteel-and-everose-gold
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern
Han har en veldig travel hverdag - han svarer KUN potensielle kjøpere:D



(1/6)


Rolex Cosmograph Daytona Ref: 116500LN (Norsk kjøpt hos AD)
175 000,-
Har en flunkende ny Rolex Daytona, cosmograph med svart skive opp til salg. Klokken er handlet hos Norsk AD ila 2018. Alt av plast etc er fortsatt på. Du som kjøper av dette uret trenger ingen introduksjon av dette uret. Du vet alt det er å vite om selve klokken, tilgjengelighet (ventetid hos AD) og ikke minst markedspris ihht etterspørsel på disse klokkene. Prisen er fast og kjøper betaler evt frakt (EON) - på kjøpers risiko. Klokken sendes - uten ingen unntak - før penger er registrert på selgers konto. Klokken kan også hentes i Tr.heim ved personlig fremmøte. Til deg som er interessert i denne klokken, så anbefaler jeg at man bruker google før man evt sender melding med spørsmål vedr denne klokken. Jeg skal selvsagt svare alle, uansett google eller ei, men pga travel timeplan så prioriteres potensielle kjøpere fremfor andre i første omgang. Takk for forståelsen. GG referanser fra bl.a Klokkeriet og Finn.no fåes på etterspørsel.
Ny eller brukt Ny

Profilinformasjon om selgeren

Har vært på FINN siden 2014
Send melding

Svarer vanligvis innen tre timer

7018 Trondheim
 
Han har en veldig travel hverdag - han svarer KUN potensielle kjøpere:D



(1/6)


Rolex Cosmograph Daytona Ref: 116500LN (Norsk kjøpt hos AD)
175 000,-
Har en flunkende ny Rolex Daytona, cosmograph med svart skive opp til salg. Klokken er handlet hos Norsk AD ila 2018. Alt av plast etc er fortsatt på. Du som kjøper av dette uret trenger ingen introduksjon av dette uret. Du vet alt det er å vite om selve klokken, tilgjengelighet (ventetid hos AD) og ikke minst markedspris ihht etterspørsel på disse klokkene. Prisen er fast og kjøper betaler evt frakt (EON) - på kjøpers risiko. Klokken sendes - uten ingen unntak - før penger er registrert på selgers konto. Klokken kan også hentes i Tr.heim ved personlig fremmøte. Til deg som er interessert i denne klokken, så anbefaler jeg at man bruker google før man evt sender melding med spørsmål vedr denne klokken. Jeg skal selvsagt svare alle, uansett google eller ei, men pga travel timeplan så prioriteres potensielle kjøpere fremfor andre i første omgang. Takk for forståelsen. GG referanser fra bl.a Klokkeriet og Finn.no fåes på etterspørsel.
Ny eller brukt Ny

Profilinformasjon om selgeren

Har vært på FINN siden 2014
Send melding

Svarer vanligvis innen tre timer

7018 Trondheim
Men han sender jo klokken før penger er på konto, så må kunne tilgi noe:)
 
Han har en veldig travel hverdag - han svarer KUN potensielle kjøpere:D



(1/6)


Rolex Cosmograph Daytona Ref: 116500LN (Norsk kjøpt hos AD)
175 000,-
Har en flunkende ny Rolex Daytona, cosmograph med svart skive opp til salg. Klokken er handlet hos Norsk AD ila 2018. Alt av plast etc er fortsatt på. Du som kjøper av dette uret trenger ingen introduksjon av dette uret. Du vet alt det er å vite om selve klokken, tilgjengelighet (ventetid hos AD) og ikke minst markedspris ihht etterspørsel på disse klokkene. Prisen er fast og kjøper betaler evt frakt (EON) - på kjøpers risiko. Klokken sendes - uten ingen unntak - før penger er registrert på selgers konto. Klokken kan også hentes i Tr.heim ved personlig fremmøte. Til deg som er interessert i denne klokken, så anbefaler jeg at man bruker google før man evt sender melding med spørsmål vedr denne klokken. Jeg skal selvsagt svare alle, uansett google eller ei, men pga travel timeplan så prioriteres potensielle kjøpere fremfor andre i første omgang. Takk for forståelsen. GG referanser fra bl.a Klokkeriet og Finn.no fåes på etterspørsel.
Ny eller brukt Ny

Profilinformasjon om selgeren

Har vært på FINN siden 2014
Send melding

Svarer vanligvis innen tre timer

7018 Trondheim
Generelt et svært godt skrevet salgsinnlegg, har fått med meg at det er en klokke og at den er svært sjelden nå... Han klarte i allefall å skrive handlet og ikke hentet ut som disse nymotens invistorene skriver det så flott. Tut og kjør og betal ned Mastercardet, men for guds skyld ikke ta av jomfruplasten o_O
 
  • Liker
Reaksjoner: PerØ
Generelt et svært godt skrevet salgsinnlegg, har fått med meg at det er en klokke og at den er svært sjelden nå... Han klarte i allefall å skrive handlet og ikke hentet ut som disse nymotens invistorene skriver det så flott. Tut og kjør og betal ned Mastercardet, men for guds skyld ikke ta av jomfruplasten o_O
«Klokken sendes uten unntak før penger er registrert på konto»
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern