- Medlem
- 19. okt. 2011
To kommende Grand Seiko quartzmodeller som jeg synes ser veldig lovende ut! Digger formen på kassen, og stilig med gul sekundviser på den til venstre. 
Redigert:
Oooooh. Denne er tett på perfekt! Mister litt av formspråket med lume på viserne, men samtidig mer praktisk.To kommende Grand Seiko quartzmodeller som jeg synes ser veldig lovende ut! Digger formen på kassen, og stilig med gul sekundviser på den til venstre.
![]()
Stilig (og helt nødvendig) detalj at de inkorporerer grafisk minuttmarkør i skjermen som muliggjør tidtagning med dykkerbezelen. Et artig samspill mellom mekanikk og digital teknologi.DigiTuna
![]()
Oooooh. Denne er tett på perfekt! Mister litt av formspråket med lume på viserne, men samtidig mer praktisk.
DigiTuna
![]()
![]()
Leken sommerklokke det her med cordurarem og lume. Den kassen er vel nesten identisk den de bruker på de ekstremt antimagnetiske modellene?
Den ligner, men er ikke lik. Se for eksempel overgangen fra kassen til remmen, eller hvordan lugsene virker å være lengre på SBGX091:
![]()
![]()
Ser man nøye på katalogbildet over, så virker det som om bezelen er flat og børstet i én retning (fra topp til bunn), og med en tynn blankpolert rand. Dette ser rett og slett utrolig lekkert ut.
Den ligner, men er ikke lik. Se for eksempel overgangen fra kassen til remmen, eller hvordan lugsene virker å være lengre på SBGX091:
![]()
![]()
Ser man nøye på katalogbildet over, så virker det som om bezelen er flat og børstet i én retning (fra topp til bunn), og med en tynn blankpolert rand. Dette ser rett og slett utrolig lekkert ut.
Ikke ille! Omtrent 27,500kr ferdig momset inn. Hmm, denne klatrer raskt opp på listen min.Ca 2700 dollar etter dagens kurs
Ikke ille! Omtrent 27,500kr ferdig momset inn. Hmm, denne klatrer raskt opp på listen min.![]()
Så denne på «Klokkeriet Seiko Norge»
Hva synes dere om denne «Scubapro 450», for meg skurret det mye med skiven og kanskje krona. Forøvrig så fremstår skiven, visere og kransen helt ny! Visningen av dag skal vel kun være på asiatisk eller?
Har ikke sett bildet av baksiden eller snakket med vedkomende..
Gjerne rett meg hvis jeg har feil.
Vis vedlegg 93679
EDIT: FB Link