Om det er en GMT med hvit skive så er det en VELDIG VELDIG skjelden sak. Trolig en Explorer.
Ok, da var det nok en explorer. Har ikke utviklet øyne for slik spotting ennå.
Om det er en GMT med hvit skive så er det en VELDIG VELDIG skjelden sak. Trolig en Explorer.
Ok, da var det nok en explorer. Har ikke utviklet øyne for slik spotting ennå.![]()
Bare for å ta litt av brodden til en triggerhappy Mathfjeld; Explorer II har GMT-funksjon
"Blikket" utvikles sakte, men sikkert![]()
Helgull Rolex Daytona på treningssenteret i dag - men jeg har en sterk anelse av at det var noe fake rask, hele typen oste fake. (Les: billige treningssko, sliten treningsbukse, singlet og billigutgaven av iPod-shuffle)
Helgull Rolex Daytona på treningssenteret i dag - men jeg har en sterk anelse av at det var noe fake rask, hele typen oste fake. (Les: billige treningssko, sliten treningsbukse, singlet og billigutgaven av iPod-shuffle)
hehehe.makan til snobbete holdning.
Er det kun nymotens trend av klær som teller på ditt treningsenter?
eller er det da sånn at vist man ikke har det,har man heller ikke ekte klokke eller kan få treningsresultat??
Er litt skuffet over hele klokkemiljøet................HOLDNINGSENDRING GUTTEN MIN,HOLDNINGSENDRING...
Enig med Anders og jallamann her..
Men trene med mekanisk ur? Hva er det dere holder på med?
Linjegymnastikk? Trimkvarteret?:roll:
Vet i alle fall at jeg hadde ødelagt en mekanisk klokke rimelig kjapt med mine treningsformer![]()
hehehe.makan til snobbete holdning.
Er det kun nymotens trend av klær som teller på ditt treningsenter?
eller er det da sånn at vist man ikke har det,har man heller ikke ekte klokke eller kan få treningsresultat??
Er litt skuffet over hele klokkemiljøet................HOLDNINGSENDRING GUTTEN MIN,HOLDNINGSENDRING...
+1
Bjerke i Bergen hadde tre Panerai modeller utstilt for ikke så lenge siden. Damen bak disken tok ut alle tre, men de to dyreste holdt hun langt vekk. Faktisk stilte hun seg nærmest med ryggen til meg og strakk ut armene vekk i fra meg da hun viste meg klokkene. Så tok hun ut den billigste og den fikk jeg lov til å holde og studere selv (er jeg ikke heldig?)
Det var tydelig at antrekket mitt var såpass dårlig at hun mente den billigste modellen var det eneste alternativet for meg. Jeg blir ikke fornærmet av slikt, det skal sies, tvert i mot så ler jeg av slik oppførsel hele veien fra Bergen til Lervik ur i Haugesund![]()
Apropos antrekk, hvem skulle trodd at denne bloken fra den engelske landsbygda har Rolexer for et tosiffret antall millioner (minst)
![]()