Baselworld 2018

Hvilket merke følge du tettest under Baselworld?

  • Rolex

    Stemmer: 122 54,0%
  • Omega

    Stemmer: 19 8,4%
  • Seiko

    Stemmer: 20 8,8%
  • Zenith

    Stemmer: 5 2,2%
  • TAG Heuer

    Stemmer: 1 0,4%
  • Hublot

    Stemmer: 1 0,4%
  • Patek

    Stemmer: 13 5,8%
  • Breitling

    Stemmer: 7 3,1%
  • Annet merke

    Stemmer: 38 16,8%

  • Antall stemmer
    226
Penger spart, er penger tjent. Takk for den, Rolex :)

Da kan jeg fortsette den opprinnelige klokkeplanen for 2018/19.
 
Omega 1948 LE:

38mm diameter, 11,5mm tykkelse og 60m vanntetthet.

https://www.hodinkee.com/articles/omega-seamaster-1948-limited-edition-introducing

omega_h.jpg


Skal si den til høyre har en knøttliten timeviser!

Den var sexy! Men personlig hadde jeg ønsket den i 40mm.
 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321
Alle nyhetene til Tudor: https://www.tudorwatch.com/magazine/article/baselworld

Ganske skuffende så langt synes jeg. Fremdeles veldig spent på hva Seiko finner på, og det hender jo ofte at noen godbiter kan komme fra de mest uventede hold fra mindre klokkemerker.



Langt på vei enig. Men om vi virkelig skal prøve å legge godviljen til for å finne litt funksjon her, så vil jo "speedometeret" belyse timeviseren og den øvre halvdelen av skiven når du trenger den - på kvelden og natten. I tillegg er hver strek i sirkelen som er uten lume på linje med hele timer, så det er på sett og vis en funksjon gjemt i den. ;)
Synes Black bay 36/41 med blå skive var ganske spenstig, dog ikke nok til at jeg vil kjøpe. Men Black bay fifty-eight med kasse på 39 mm vil jeg nok prøve. Hadde den kommet i blått (og ikke er altfor topptung) ville jeg ikke vært i tvil.
 
  • Liker
Reaksjoner: hakotorg
Rolex Basel 2018 oppsummert: 1) P-O-R-N-O helgull Everose GMT (out of reach for meg, dessverre) 2) smalere lugs og oppgradert urverk på Submarinerne på Basel 2019.
 
Hvis keg tolker riktig, så er BLNR også oppdatert med det nye verket?

At Baselworld 2018, Rolex is introducing three new versions of the GMT-Master II with a brand new movement, the new-generation calibre 3285