Dagens klokke

Stemmer bra det. Du har i hvert fall to TS medlemmer som bor i området.
Får se hvor lang tid det tar før jeg kjenner deg igjen på en av klokkene dine på Elixia.
;)

Hehe, hvem er de andre? :)

Jeg VET at jeg har sett det hvite huset ca. midt i bildet mange, mange ganger, men kommer ikke på nøyaktig hvor det er akkurat nå. Snakker vi området Ringshusveien/Seterhøyveien sånn ca? Et sted i nærheten der? :D

Du får si fra om du ser meg på Elixia, pleier å trene med enten Doxa eller Electric Blue :) Selv driver jeg aktiv klokkespotting hver gang jeg trener :p :)
 
Mesh synes å være bortimot perfekt for denne PO'en! ;)

meshC.jpg
meshA.jpg

LEKKERT!:D
 
Jeg sendte forespørsel til Knut og ba om pris på mesh-lenke til Omega PO. Det var prisen jeg fikk tilbake.

Stemmer bra det! Har kjøpt min til tilsvarende pris på annen Protid butikk.

Modellen du vil bestille heter 1380/237, Brio :D
 
Hehe, hvem er de andre? :)

Jeg VET at jeg har sett det hvite huset ca. midt i bildet mange, mange ganger, men kommer ikke på nøyaktig hvor det er akkurat nå. Snakker vi området Ringshusveien/Seterhøyveien sånn ca? Et sted i nærheten der?

Ikke langt unna. Litt høyere opp og andre siden av Raschen. Boenna69 bor i en av gatene du nevner.
 
Ikke langt unna. Litt høyere opp og andre siden av Raschen. Boenna69 bor i en av gatene du nevner.

Hehe, nå vet jeg temmelig nøyaktig hvor du bor, husker hvor det hvite leilighetskomplekset der står :) Har nemlig jobbet mange år på Peppes i nærheten, så jeg har blitt litt autistisk når det gjelder veier og adresser i området :D

Selv bor jeg litt nedenfor Sørli trikkeholdeplass, i nærheten av Solveien. Kanskje det blir et lokalt TS-treff på Elixia en dag da ;) Trener du der ofte?
 
Fikk denne morsomme rakkeren i posten i dag:

IMG_3485.jpg


Takk til 5150 for en problemfri handel!
 
Etter inspirasjon fra Matthfjeld, selv om verket ikke er på langt nær så ekslusivt, er det likevel et verk jeg elsker å se på!:D

04959cbe.jpg
 
Ser jo ikke så gale ut det da Frodo. Den klokken er så utrolig styggkul. Jeg både elsker og hater den store kronen. Du får se å komme deg til NURK en gang så jeg får prøvd den.
 

Takk:) PR er en funksjon jeg liker veldig godt, men ofte synes jeg skivene blir litt rotete om man har for mange komplikasjoner. Derfor elsker jeg Panerai´s arogante plassering. Blir på samme måte som dems skjulte Tourbillion. Bare at det er hakket kulere enn PR indikator.
 
Takk:) PR er en funksjon jeg liker veldig godt, men ofte synes jeg skivene blir litt rotete om man har for mange komplikasjoner. Derfor elsker jeg Panerai´s arogante plassering. Blir på samme måte som dems skjulte Tourbillion. Bare at det er hakket kulere enn PR indikator.

Enig angående PR indikatoren. Totalt unødvendig å ha den på forsiden egentlig.
Blir som om biler skulle hatt en diger turteller på bagasjelokket.