Klokkespotting

Panerai Submersible av et eller annet slag på Kaffebrenneriet på Frogner, noen som føler seg truffet?
 
Spottet en pam 114 i en pølsekø i Reykjavik. Det var sent på natta og jeg følte meg freidig nok til å dra en "is that a Panerai?" Det viste seg at denne herren og hans kompis hadde begge Panerai. Det var visst første gang noen hadde forhørt seg om klokka hans, og han takket for gesten med å tilby meg klokka hans! "Thanks, but you can have it. I don't like it anymore". Joda, klokka så ekte ut og mannen kunne sakene sine, men til tross for den store gjestfriheten skjedde i sene nattetimer en lørdags kveld avslo jeg tilbudet :confused:
 
Spottet en pam 114 i en pølsekø i Reykjavik. Det var sent på natta og jeg følte meg freidig nok til å dra en "is that a Panerai?" Det viste seg at denne herren og hans kompis hadde begge Panerai. Det var visst første gang noen hadde forhørt seg om klokka hans, og han takket for gesten med å tilby meg klokka hans! "Thanks, but you can have it. I don't like it anymore". Joda, klokka så ekte ut og mannen kunne sakene sine, men til tross for den store gjestfriheten skjedde i sene nattetimer en lørdags kveld avslo jeg tilbudet :confused:

Til neste gang: Could I get the boxes and papers as well??:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Spottet en pam 114 i en pølsekø i Reykjavik. Det var sent på natta og jeg følte meg freidig nok til å dra en "is that a Panerai?" Det viste seg at denne herren og hans kompis hadde begge Panerai. Det var visst første gang noen hadde forhørt seg om klokka hans, og han takket for gesten med å tilby meg klokka hans! "Thanks, but you can have it. I don't like it anymore". Joda, klokka så ekte ut og mannen kunne sakene sine, men til tross for den store gjestfriheten skjedde i sene nattetimer en lørdags kveld avslo jeg tilbudet :confused:

Ooohhh... Reykjavik? Min favorittby :)

Den islandske gjestfriheten kjenner ingen grenser, skjønner jeg ;)
 
Søstra mi lurer på hva dette kan være?

Det er dattera til Hagen, visstnok fra et intervju i DN.

5603977326_ebe0641147_z.jpg
 
Om det er en GMT med hvit skive så er det en VELDIG VELDIG skjelden sak. Trolig en Explorer.
 
Bare for å ta litt av brodden til en triggerhappy Mathfjeld; Explorer II har GMT-funksjon :p

"Blikket" utvikles sakte, men sikkert ;)

Jeg holdt på å påpeke det, men husker aldri om det exp I eller II som har gmt funksjon. Så uansett ikke dårlig spottet:) Artig tidsfordriv å titte på håndledd.
 
Helgull Rolex Daytona på treningssenteret i dag - men jeg har en sterk anelse av at det var noe fake rask, hele typen oste fake. (Les: billige treningssko, sliten treningsbukse, singlet og billigutgaven av iPod-shuffle)
 
Helgull Rolex Daytona på treningssenteret i dag - men jeg har en sterk anelse av at det var noe fake rask, hele typen oste fake. (Les: billige treningssko, sliten treningsbukse, singlet og billigutgaven av iPod-shuffle)

Kanskje en ekte WIS? (alt annet enn klokker er waste of money) ;)